Ociepl dom, płać mniej za ogrzewanie! Mindshare wspiera kampanię edukacyjną ISOVER

Podziel się:

Kolejny rok z rzędu, marka ISOVER wystartowała z kampanią zachęcającą Polaków do zabezpieczenia swoich domów właściwą izolacją chroniącą budynek przed utratą ciepła. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Mindshare Polska.

Odpowiednie ocieplenie domu może zmniejszyć jego zapotrzebowanie na energię nawet o ponad 70 proc. Docieplenie domu odpowiednimi materiałami pozwala nie tylko zaoszczędzić środki finansowe związane z ogrzewaniem, ale również przekłada się na ograniczenie emisji dwutlenku węgla do atmosfery i zniwelowanie smogu w otoczeniu.

ISOVER to światowy lider wśród producentów wełny mineralnej szklanej i wiodący producent izolacji z wełny skalnej, oferujący szeroki wachlarz materiałów przeznaczonych do izolacji budowlanych, w tym izolacji dachów, ścian zewnętrznych oraz konstrukcji szkieletowych. Produkty marki cechuje zwłaszcza najniższy dostępny na rynku współczynnik przewodzenia ciepła.

Marka ponownie zachęca Polaków do termomodernizacji przed wzmożonym okresem grzewczym. Kampania edukacyjna emitowana jest od początku października i potrwa do końca listopada. Kreacje widoczne są w TV i obejmują największe stacje, takie jak TVP, Polsat oraz TVN, a także w digitalu – na głównych portalach horyzontalnych, platformach społecznościowych i w serwisie YouTube. Dodatkowo kampania obecna jest w wyszukiwarce oraz promuje materiały redakcyjne klienta. ISOVER prowadzi także działania w prasie oraz w radiu.
 

REKLAMA:
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Isover
#wiadomości #izolacje #instalacje #ogrzewanie #welna #Isover #docieplanie

Więcej tematów: