<

Wybierasz wełnę do ocieplenia domu? Zwróć uwagę na współczynnik lambda!

Sezon na prace termomodernizacyjne ruszył pełną parą. Dzięki m.in. dotacjom z rządowego programu „Czyste Powietrze” tysiące Polaków ociepli w tym roku swoje domy. Duża część wybierze do tego celu wełnę mineralną, która nie tylko zapewnia ciepło zimą i przyjemny chłód latem, ale także...

Więcej...

Zmiany w programie „Czyste Powietrze” skoncentrowane na jakości kotłów i pomp ciepła. Eksperci twierdzą, że to dobry kierunek, ale przypominają, że dla efektywności energetycznej domu kluczowe jest jego ocieplenie

Zmiany w rządowym programie „Czyste Powietrze”, które wejdą w życie 22 kwietnia, dotyczą przede wszystkim jakości pomp ciepła oraz kotłów. Zgodnie z nowymi zasadami będą one mogły być wybierane tylko spośród tych wpisanych na listę zielonych urządzeń i materiałów (ZUM). Eksperci ISOVER...

Więcej...

Saint-Gobain Isover zainwestował w Gliwicach ponad 70 mln złotych i zwiększa moce produkcyjne

Ponad 70 milionów złotych to koszt hybrydyzacji pieca w fabryce wełny szklanej w gliwickim zakładzie Isover, marki należącej do Grupy Saint-Gobain. Inwestycja zwiększa moce produkcyjne zakładu jednocześnie redukując emisję CO2. To pierwszy projekt tego typu w ramach Grupy na świecie...

Więcej...

Ociepl dom, płać mniej za ogrzewanie! Mindshare wspiera kampanię edukacyjną ISOVER

Kolejny rok z rzędu, marka ISOVER wystartowała z kampanią zachęcającą Polaków do zabezpieczenia swoich domów właściwą izolacją chroniącą budynek przed utratą ciepła. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Mindshare Polska.

Więcej...

Jubileuszowy konkurs filmowy dla wykonawców ISOVER

W tym roku marka ISOVER obchodzi swoje trzydziestolecie. Jubileusz jest okazją do świętowania, a jeśli świętowanie to także wspólna zabawa. Lider rynku wełny szklanej zaprasza swoich wykonawców do wzięcia udziału w konkursie „Buduję z ISOVER”. Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są...

Więcej...

“30 lat to dopiero początek” - ruszyła jubileuszowa kampania marki ISOVER

Marka ISOVER świętuje jubileusz 30-lecia obecności na polskim rynku. Jej najnowsza kampania wizerunkowa podkreśla jak duży wpływ na nasze codzienne życie i otaczające nas środowisko mają materiały izolacyjne lidera rynku wełny szklanej

Więcej...

Kalkulator współczynnika U - sprawdź, jakiej izolacji potrzebuje Twój dom

Każdemu, kto planuje budowę lub remont domu, zależy na tym, aby rachunki za ogrzewanie były możliwie niskie, a temperatura wewnątrz – komfortowa o każdej porze roku. Dzięki kalkulatorowi U (współczynnika przenikania ciepła) na isover.pl można w prosty sposób sprawdzić, jakiej izolacji...

Więcej...

Szczelne i komfortowe poddasze z Vario® DoubleFit+ od ISOVER

System aktywnej paroizolacji ISOVER Vario<sup>®</sup> Xtra wzbogacił nowy uszczelniacz Vario<sup>®</sup> DoubleFit+, zapewniający precyzyjny i szczelny montaż warstwy paroizolacyjnej np. na poddaszu.

Więcej...

Nowość! Vario® DoubleFit+ - uszczelniacz do zadań specjalnych od ISOVER

Asortyment rozwiązań paroizolacyjnych ISOVER wzbogacił uszczelniacz Vario<sup>®</sup> DoubleFit+, który zastąpił dwa dobrze znane produkty tego typu w portfolio marki – uszczelniacze Vario<sup>®</sup> DoubleFit i Vario<sup>®</sup> XtraFit. Vario<sup>®</sup> DoubleFit+ łączy w sobie...

Więcej...

Nowe, wyjątkowe miejsce na muzycznej mapie Polski – Laboratorium Multimediów w ASP w Katowicach z rozwiązaniami ISOVER i RIGIPS

Autorski interfejs z systemem modularnym, światowej klasy nagłośnienie immersyjne oraz system wirtualnej akustyki – tym wszystkim wyróżniać będzie się innowacyjne w skali Europy Laboratorium Multimediów, które powstaje w Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach z wykorzystaniem rozwiązań...

Więcej...
Loading...