Hisense, czołowa globalna marka w dziedzinie elektroniki użytkowej i sprzętu AGD, zapewnia kibicom niezapomniane chwile podczas Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2025 dzięki swojej światowej kampanii „Own the Moment” – nie tylko na ekranie, ale też w codziennym domowym życiu. Dzięki swojej najnowszej linii inteligentnych innowacji, Hisense na nowo definiuje doświadczenia domowe zapewniając inteligentny komfort, wygodę i dobrostan emocjonalny.
Od przygotowania przed meczem do relaksu po nim, inteligentne urządzenia Hisense poprawiają jakość każdej chwili codziennego życia. Klimatyzator z serii Hisense Uni zapewnia czyste, zbilansowane powietrze, dzięki własnemu systemowi kontroli komfortu TMS i technologii sterylizacji HI-NANO. Łatwe w sterowaniu przy pomocy aplikacji lub Asystenta głosowego, urządzenie zapewnia ciche i odświeżające środowisko, aby fani mogli budzić się ze świeżą głową i pełni energii przed ważnym meczem.
W kuchni, lodówka z serii PureFlat Smart pełni funkcję prawdziwego centrum współczesnego domu. 21-calowy inteligentny ekran oferuje sugestie przepisów, tablicę wiadomości i śledzenie dostępnej żywności. Niezależne strefy chłodzenia i ochrona antybakteryjna zapewniają, że jedzenie pozostaje świeże i bezpieczne, a aplikacja ConnectLife pozwala na zdalne sterowanie ustawieniami i alertami – dzięki czemu użytkownicy mogą cieszyć się spokojem i nieprzerwaną rozrywką.
Dla domów, gdzie łączy się pracę, fitness i czas z rodziną, seria produktów do prania Hisense 5i oferuje niezrównaną elastyczność. Oferując szybkie cykle, jak 30-minutowe pranie 5 kg ubrań i 29-minutowe suszenie 1 kg odzieży, urządzenia dostosowują się do dynamicznego grafiku domowników bez kompromisów w kwestii skuteczności. System głębokiego czyszczenia Its iJet™ poprawia wydajność prania o 38%, a ekran iPlay™ o przekątnej 3,55 cala zapewnia intuicyjną obsługę. Oszczędzająca przestrzeń konstrukcja iFit™ i maksymalny bęben sprawiają, że ładowanie jest prostsze i bardziej ergonomiczne.
Wszystkie razem, te rozwiązania inteligentnego domu odzwierciedlają wizję Hisense w zakresie innowacji nastawionych na człowieka: upraszczają codzienne zadania, tworząc większą przestrzeń dla komfortu, jasności umysłu i relacji – aby fani mogli skupić się na ekscytacji meczem, a nie na pracach domowych.
W czasie, gdy cały świat łączy celebracja pasji futbolu, Hisense prowadzi nas do innego rodzaju zwycięstwa – cichego triumfu nad trudami codzienności. Przyjemny chłodek w pokoju. Lodówka, która pamięta za ciebie. Pranie gotowe na czas. Są to często niewidoczne udogodnienia, które dają rodzinom wolność, by żyć tu i teraz i wspólnie cieszyć się życiem. Bo dla Hisense technologia to nie tylko parametry, to podnoszenie jakości życia, oferowanie większych emocji i możliwości prawdziwego cieszenia się chwilą, na boisku i poza nim.
Źródło informacji: PR Newswire