
Fot. ALURON
Respondenci, uczestniczący w badaniu, aż w trzech kategoriach przyznali Aluronowi pierwsze miejsce. Firma została uznana za najbardziej terminowego dostawcę systemów aluminiowych. Przedsiębiorstwo realizuje zamówienia na terenie całego kraju w rekordowo krótkim czasie, wynoszącym nawet do 7 dni. Druga i trzecia kategoria, w których Aluron uzyskał najwyższą lokatę, dotyczą szeroko rozumianej jakości obsługi klienta. Producenci okien docenili systemodawcę z Zawiercia za:
- obsługę przedstawicieli handlowych w terenie
- obsługę handlową pracowników działu obsługi klienta (w siedzibie)
--
--
"Miniony rok, który stał pod znakiem załamania łańcucha dostaw, rosnącej inflacji oraz nadal niepewnej pandemicznej rzeczywistości, pokazał, że Aluron nawet w najtrudniejszych dla branży chwilach potrafi zapewnić swoim Partnerom Biznesowym terminowe dostawy. Utrzymanie tak wysokiego standardu nie zawsze jest łatwe, ale możliwe dzięki naszym zaawansowanym procesom logistycznym, bogato zaopatrzonym magazynom oraz samodzielnej produkcji wielu komponentów, uniezależniającej firmę od dostawców zewnętrznych. Jest nam równocześnie niezwykle miło, że nasi klienci dostrzegają, jak dużą wagę przywiązujemy do jakości obsługi klienta. Budowanie z nimi długotrwałych relacji opartych na partnerstwie i wzajemnym szacunku stanowi jeden z filarów naszego funkcjonowania na rynku." Powiedział Łukasz Kucharczyk, dyrektor handlowy Aluronu.
źródło:
ALURON