UZIN nagrodzony

Podziel się:
Marka UZIN dalej cieszy się w Niemczech powodzeniem i utrzymuje pozycję lidera. Dwa sondaże przeprowadzone w Niemczech przez wiodące czasopisma fachowe wśród wykonawców oraz hurtowników potwierdzają zadowolenie klientów oraz doskonałą jakość produktów.

Fot. UzinFot. UzinOstatnio fachowe czasopismo „Fussbodentechnik” zwróciło się do 1500 wykonawców robót wykończeniowych z prośbą o wskazanie ulubionych produktów ze wszystkich kategorii wyrobów przeznaczonych do wykonywania podłóg. Zapytano o 35 kategorii, począwszy od wykładzin podłogowych aż po materiały służące do układania wykładzin i pokryć podłogowych.

Fot. UzinFot. UzinUZIN został zwycięzcą w kategoriach „klej”, „środek gruntujący”, „masa szpachlowa” oraz „mata dwustronnie klejąca”, wygrał więc we wszystkich najważniejszych kategoriach dotyczących materiałów służących do układania wykładzin i pokryć podłogowych. Najlepszym klejem okazał się UZIN KE 2000 S, najlepszą masą szpachlową – UZIN NC 170 LevelStar, najlepszym środkiem gruntującym – UZIN PE 280, a za najlepsze maty dwustronnie klejące uznano maty Sigan 1, Sigan 2 i Sigan 3.

Wykonawcy robót wykończeniowych – jako pośrednicy handlowi w dystrybucji wykładzin podłogowych, materiałów służących do układania wykładzin i pokryć podłogowych, narzędzi oraz akcesoriów – są ważną grupą docelową, ponieważ stosują owe produkty na dużych powierzchniach i w dużych ilościach. Z ich opinii można bezpośrednio uzyskać odpowiedź na pytanie, czy dany produkt sprawdza się w praktyce. Aby jak najszerzej zaprezentować wynik powyższego sondażu, UZIN będzie odtąd oznaczać opakowania czterech zwycięskich produktów logiem zwycięzcy sondażu.

Fot. UzinFot. UzinFot. UzinFot. Uzin
Fot. UzinFot. Uzin

UZIN cenią również hurtownicy

Już w listopadzie zeszłego roku niemieckie czasopismo fachowe „BTH Heimtex” przeprowadziło sondaż wśród 40 hurtowni, zwracając się do nich z prośbą o ocenę 23 producentów klejów i materiałów klejących, mas wyrównujących oraz podkładów w 18 kategoriach. Uzin ponownie uplasował się w czołówce – zajął pierwsze miejsce aż w siedmiu kategoriach. W ten sposób UZIN wyprzedził wszystkich swoich konkurentów również w rankingu obejmującym wszystkie kategorie. Hurtownicy nie tylko potwierdzają, że UZIN to silna marka, dobra obsługa klienta oraz wynikająca ze skutecznego PR wysoka rozpoznawalność i znajomość produktów, lecz także postrzegają tę markę jako dającą najlepsze perspektywy na przyszłość ze względu na jej potencjał innowacyjności. Nic więc dziwnego, że hurtownicy chętnie zaopatrują się w firmie UZIN.
REKLAMA:
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Uzin
#wiadomości #nagrody #ściany #uzin

Więcej tematów: