Marka UZIN dalej cieszy się w Niemczech powodzeniem i utrzymuje pozycję lidera. Dwa sondaże przeprowadzone w Niemczech przez wiodące czasopisma fachowe wśród wykonawców oraz hurtowników potwierdzają zadowolenie klientów oraz doskonałą jakość produktów.


Wykonawcy robót wykończeniowych – jako pośrednicy handlowi w dystrybucji wykładzin podłogowych, materiałów służących do układania wykładzin i pokryć podłogowych, narzędzi oraz akcesoriów – są ważną grupą docelową, ponieważ stosują owe produkty na dużych powierzchniach i w dużych ilościach. Z ich opinii można bezpośrednio uzyskać odpowiedź na pytanie, czy dany produkt sprawdza się w praktyce. Aby jak najszerzej zaprezentować wynik powyższego sondażu, UZIN będzie odtąd oznaczać opakowania czterech zwycięskich produktów logiem zwycięzcy sondażu.



UZIN cenią również hurtownicy
Już w listopadzie zeszłego roku niemieckie czasopismo fachowe „BTH Heimtex” przeprowadziło sondaż wśród 40 hurtowni, zwracając się do nich z prośbą o ocenę 23 producentów klejów i materiałów klejących, mas wyrównujących oraz podkładów w 18 kategoriach. Uzin ponownie uplasował się w czołówce – zajął pierwsze miejsce aż w siedmiu kategoriach. W ten sposób UZIN wyprzedził wszystkich swoich konkurentów również w rankingu obejmującym wszystkie kategorie. Hurtownicy nie tylko potwierdzają, że UZIN to silna marka, dobra obsługa klienta oraz wynikająca ze skutecznego PR wysoka rozpoznawalność i znajomość produktów, lecz także postrzegają tę markę jako dającą najlepsze perspektywy na przyszłość ze względu na jej potencjał innowacyjności. Nic więc dziwnego, że hurtownicy chętnie zaopatrują się w firmie UZIN.REKLAMA:
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Uzin