Ogłoszono zdobywców tytułu Superbrand Polska 2013, przyznawanego najsilniejszym markom konsumenckim w Polsce. ATLAS już po raz 7 znalazł się w grupie najwyżej ocenionych brandów.

W stosunku do poprzednich edycji, zaostrzeniu uległy kryteria selekcji: ostateczna decyzja w większym stopniu zależała od samych konsumentów. - VII edycja ma dla nas wyjątkowy charakter - pełna jest zmian i nowych rozwiązań. Dumni jesteśmy z faktu, że proces certyfikacji marek konsumenckich obejmował badanie konsumenckie na niespotykanej dotychczas w Polsce próbie - liczącej aż 15 000 respondentów – komentuje Monika Kowalewska, dyrektor projektu Superbrands w Polsce.
REKLAMA:
Tak jak przy poprzednich edycjach, kolejnym etapem będzie wydanie specjalnego albumu, zwanego biblią brandingu, w którym zwycięzcy przedstawią swoją historię i drogę do sukcesu. W kwietniu przyszłego roku odbędzie się uroczysta gala, podczas której laureatom konkursu zostaną wręczone okolicznościowe statuetki. Pomysł programu należy do światowej organizacji Superbrands Ltd. z siedzibą w Londynie. Jej wyłącznym partnerem w Polsce jest agencja New Communications.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Atlas