Ogłoszono zdobywców tytułu Superbrand Polska 2013, przyznawanego najsilniejszym markom konsumenckim w Polsce. ATLAS już po raz 7 znalazł się w grupie najwyżej ocenionych brandów.
W tym roku o tytuł rywalizowały 1863 marki podzielone na 30 kategorii. Najsilniejsze brandy wyłanianio na drodze dwuetapowego procesu certyfikacji. Składał się z badania konsumenckiego zleconego firmie GfK Polonia oraz oceny eksperckiej wydawanej przez Radę Marek. Prawo do posługiwania się tytułem przyznano jedynie 17% ocenianych brandów. W kategorii remont i dekoracja wnętrz tytuł przyznano marce ATLAS. - Nasza marka ma charakter i jest numerem jeden w sektorze chemii budowlanej. Niewiele firm może pochwalić się tak dobrą opinią w oczach Polaków – komentuje Oskar Solecki, dyrektor marketingu GRUPY ATLAS. Zgodnie z założeniami organizatorów, zwycięskie marki musi cechować m.in. silna obecność na polskim rynku oraz produkty i usługi wysokiej jakości.
W stosunku do poprzednich edycji, zaostrzeniu uległy kryteria selekcji: ostateczna decyzja w większym stopniu zależała od samych konsumentów. - VII edycja ma dla nas wyjątkowy charakter - pełna jest zmian i nowych rozwiązań. Dumni jesteśmy z faktu, że proces certyfikacji marek konsumenckich obejmował badanie konsumenckie na niespotykanej dotychczas w Polsce próbie - liczącej aż 15 000 respondentów – komentuje Monika Kowalewska, dyrektor projektu Superbrands w Polsce.
Tak jak przy poprzednich edycjach, kolejnym etapem będzie wydanie specjalnego albumu, zwanego biblią brandingu, w którym zwycięzcy przedstawią swoją historię i drogę do sukcesu. W kwietniu przyszłego roku odbędzie się uroczysta gala, podczas której laureatom konkursu zostaną wręczone okolicznościowe statuetki. Pomysł programu należy do światowej organizacji Superbrands Ltd. z siedzibą w Londynie. Jej wyłącznym partnerem w Polsce jest agencja New Communications.
W stosunku do poprzednich edycji, zaostrzeniu uległy kryteria selekcji: ostateczna decyzja w większym stopniu zależała od samych konsumentów. - VII edycja ma dla nas wyjątkowy charakter - pełna jest zmian i nowych rozwiązań. Dumni jesteśmy z faktu, że proces certyfikacji marek konsumenckich obejmował badanie konsumenckie na niespotykanej dotychczas w Polsce próbie - liczącej aż 15 000 respondentów – komentuje Monika Kowalewska, dyrektor projektu Superbrands w Polsce.
REKLAMA:
Tak jak przy poprzednich edycjach, kolejnym etapem będzie wydanie specjalnego albumu, zwanego biblią brandingu, w którym zwycięzcy przedstawią swoją historię i drogę do sukcesu. W kwietniu przyszłego roku odbędzie się uroczysta gala, podczas której laureatom konkursu zostaną wręczone okolicznościowe statuetki. Pomysł programu należy do światowej organizacji Superbrands Ltd. z siedzibą w Londynie. Jej wyłącznym partnerem w Polsce jest agencja New Communications.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Atlas