Marka NEO nagrodzona w Mediolanie

Podziel się:
Podczas uroczystej gali, która odbyła się 11 grudnia w Mediolanie wręczono nagrody Brand Identity Grand Prix 2012. Jednym z laureatów została polska marka narzędzi ręcznych – NEO

Fot. Grupa TopexFot. Grupa TopexNarzędzia NEO od wielu lat cieszą się rosnącą popularnością wśród użytkowników profesjonalnych, którzy cenią ją za wysoką jakość oferowanych rozwiązań. Bardzo dobry produkt potrzebował silniejszej i nowocześniejszej identyfikacji, która podkreślałaby jego atrybuty. W efekcie wielomiesięcznych prac jesienią 2012 Grupa Topex zaprezentowała nową odsłonę wchodzącej w skład jej portfolio marki NEO. Stworzona przez czołową agencją brandingową Dragon Rouge identyfikacja spotkała się z bardzo dobrym odbiorem zarówno wśród konsumentów, jak i międzynarodowych autorytetów designu. Świadectwem tego jest przyznanie marce NEO pierwszej nagrody w kategorii „Corporate and Brand Identity" na międzynarodowym festiwalu designu – Brand Identity Grand Prix.

Fot. Grupa TopexFot. Grupa Topex– Nagroda w prestiżowym plebiscycie, jest z pewnością powodem do dumy. Poddanie naszej wielomiesięcznej pracy pod ocenę grona międzynarodowych specjalistów, to przede wszystkim kolejny krok w budowaniu silnej polskiej marki na rynku międzynarodowym. Pierwsza nagroda w Mediolanie w kategorii „Corporate nad Brand Identity” to potwierdzenie, że stworzyliśmy markę, która na poziomie produktu i wizerunku jest w stanie skutecznie konkurować z silnymi markami zagranicznymi – podkreśla Daniel Szafulera, Dyrektor Marketingu Grupy Topex.
REKLAMA:

Fot. Grupa TopexFot. Grupa TopexProces zmiany identyfikacji Grupy Topex i podlegających jej marek to jeden z największych rebrandingów polskich marek przeprowadzanych w ostatnich latach. Dotyczy on aż trzech marek jednocześnie, a swoim zakresem obejmuje ok. 2500 produktów oraz ponad 4000 punktów sprzedaży. Planowana data zakończenia procesu to koniec 2014 roku.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Neo
#wiadomości #nagrody #maszyny #neo

Więcej tematów: