16.04 br. w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie odbyła się konferencja prasowa firmy Geberit. Miejsce spotkania wybrano nieprzypadkowo – IWP to bowiem miejsce, w którym design spotyka się z nowoczesną technologią… a takie są nowości Geberit. Gośćmi konferencji było blisko 50 osób z kręgu mediów branżowych, wnętrzarskich i life stylowych.

Warto przy tej okazji zaznaczyć, że Grupa Geberit jest liderem europejskiego rynku w dziedzinie technologii sanitarnej i globalnym dostawcą realizującym sprzedaż o wartości 2,1 miliarda CHF. Zatrudnia 6 000 pracowników w 41 krajach na całym świecie. Polska spółka Geberit odnotowała wzrost o 8% w stosunku do zeszłego roku.
REKLAMA:
Kolejnym prelegentem była Katarzyna Rzehak, dyrektor kreatywna IWP, która wprowadziła zebranychw tematykę historii designu w łazienkach oraz omówiła najnowsze trendy w tej dziedzinie.
Z kolei Marcin Ilski, coach oraz trener rozwoju osobistego i biznesu, zaprezentował wyniki badania TOALETOWO – KOMFORTOWO dotyczącego higieny osobistej przeprowadzonego z inicjatywy Geberit w 12 krajach. Okazało się, że Polska jest otwarta na zmiany zachowań i przyzwyczajeń związanych z korzystaniem z toalety. Co interesujące, najwyżej spośród przebadanych narodowości cenimy sobie czystość i komfort w kontekście higieny osobistej. Aż 89% respondentów uważa je za bardzo ważne, a niewiele mniej, bo - 80% deklaruje już teraz chęć zakupu toalety myjącej.

Pokazano również najnowsze wersje przycisków spłukujących Sigma 50 i Sigma 10 wpisujących się swym wyglądem w nowoczesne wzornictwo i wymagające oczekiwania klientów.

REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Geberit