19 marca, w londyńskim The Brewery, zostały rozdane nagrody w prestiżowym konkursie Transform Awards 2013. Wydarzenie jest jednym z najbardziej uznanych konkursów nagradzających projekty rebrandingowe. Wśród laureatów znalazło się wiele renomowanych, międzynarodowych marek, w tym również polska marka narzędzi ręcznych – NEO.
Fot. NEOTransform Awards od 2010 roku uznawany jest za najważniejszy europejski konkurs rebrandingowy. Jury plebiscytu składa się ze światowych ekspertów brandingu oraz pracowników czołowych brytyjskich firm i agencji zajmujących się wizerunkiem i komunikacją. Wśród laureatów tegorocznej edycji znalazła się polska marka narzędzi ręcznych NEO, która zdobyła srebrny laur w kategorii „Best rebrand from Eastern Europe” (Najlepszy rebranding Europy Wschodniej).
– Nagrody dla NEO w takich konkursach jak Brand Identity Grand Prix, czy Transform Awards są niewątpliwie powodem do dumy. Niewiele polskich marek może pochwalić się takimi osiągnięciami. Dla nas są one jednak przede wszystkim sygnałem, że wielomiesięczna praca całego zespołu była wykonana wzorowo na poziomie strategii, kreacji i wdrożenia – zaznacza Daniel Szafulera, Dyrektor Marketingu Grupy Topex. – Laury w renomowanych, międzynarodowych konkursach budują reputację naszej marki wśród zagranicznych konsumentów i przygotowują grunt pod dalszą ekspansję na rynkach zagranicznych – dodaje.
Marka NEO, powstała z myślą o wymaganiach użytkowników profesjonalnych. Dlatego celem nagrodzonego projektu było oddanie nowoczesnego i profesjonalnego charakteru marki. Projekt obejmował m.in. zmianę identyfikacji wizualnej, świata wizualnego marki, kluczowych nośników identyfikacji, jak i standardów ekspozycji. Całość powstała w efekcie współpracy zespołu projektowego Grupy Topex i agencji brandingowej Dragon Rouge.
– Nagrody dla NEO w takich konkursach jak Brand Identity Grand Prix, czy Transform Awards są niewątpliwie powodem do dumy. Niewiele polskich marek może pochwalić się takimi osiągnięciami. Dla nas są one jednak przede wszystkim sygnałem, że wielomiesięczna praca całego zespołu była wykonana wzorowo na poziomie strategii, kreacji i wdrożenia – zaznacza Daniel Szafulera, Dyrektor Marketingu Grupy Topex. – Laury w renomowanych, międzynarodowych konkursach budują reputację naszej marki wśród zagranicznych konsumentów i przygotowują grunt pod dalszą ekspansję na rynkach zagranicznych – dodaje.
REKLAMA:
Marka NEO, powstała z myślą o wymaganiach użytkowników profesjonalnych. Dlatego celem nagrodzonego projektu było oddanie nowoczesnego i profesjonalnego charakteru marki. Projekt obejmował m.in. zmianę identyfikacji wizualnej, świata wizualnego marki, kluczowych nośników identyfikacji, jak i standardów ekspozycji. Całość powstała w efekcie współpracy zespołu projektowego Grupy Topex i agencji brandingowej Dragon Rouge.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Neo