17.01.2013 odbyła się w Szczecinie uroczysta gala trzynastej edycji najbardziej dynamicznie rozwijających się małych i średnich przedsiębiorstw „Gazele Biznesu”, organizowana przez Puls Biznesu. Amberline na podstawie osiągniętej przez firmę wysokiej stopy wzrostu z ostatnich trzech lat oraz dzięki niezwykle dynamicznemu rozwojowi została wyróżniona prestiżowym tytułem GAZELA BIZNESU 2012.
„Gazelą Biznesu 2012” mogła zostać tylko ta firma, która przez ostatnie trzy lata nie odnotowała żadnych strat finansowych i aktywnie realizowała politykę przejrzystości działania poprzez publikację własnych wyników finansowych.
Warto dodać, że udział w rankingu był dla firm całkowicie bezpłatny, a pozycja w rankingu zależała tylko i wyłącznie od pracy i transparentności działania firmy. Firma mogła otrzymać to ekonomiczne wyróżnienie tylko i wyłącznie na podstawie zgłoszenia danych finansowych do weryfikacji niezależnej wywiadowni gospodarczej Coface Poland.
Aby otrzymać zaszczytny tytuł „Gazeli Biznesu„ firma Amberline musiała spełnić wszystkie poniższe kryteria:
- rozpocząć działalność przed 2009 rokiem i prowadzić ją nieprzerwanie do dziś,
- w 2009 roku osiągnąć wartość sprzedaży nie mniejszą niż 3 mln zł i nie większą niż 200 mln zł,
- w latach 2009 - 2011z roku na rok odnotowywać wzrost przychodów ze sprzedaży,
- w latach 2009 – 2011 ani razu nie odnotować straty,
- umożliwić analizę swoich wyników finansowych.
Warto dodać, że udział w rankingu był dla firm całkowicie bezpłatny, a pozycja w rankingu zależała tylko i wyłącznie od pracy i transparentności działania firmy. Firma mogła otrzymać to ekonomiczne wyróżnienie tylko i wyłącznie na podstawie zgłoszenia danych finansowych do weryfikacji niezależnej wywiadowni gospodarczej Coface Poland.
REKLAMA:
Aby otrzymać zaszczytny tytuł „Gazeli Biznesu„ firma Amberline musiała spełnić wszystkie poniższe kryteria:
- rozpocząć działalność przed 2009 rokiem i prowadzić ją nieprzerwanie do dziś,
- w 2009 roku osiągnąć wartość sprzedaży nie mniejszą niż 3 mln zł i nie większą niż 200 mln zł,
- w latach 2009 - 2011z roku na rok odnotowywać wzrost przychodów ze sprzedaży,
- w latach 2009 – 2011 ani razu nie odnotować straty,
- umożliwić analizę swoich wyników finansowych.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Amberline