Sezon na Grupę Paradyż

Podziel się:
W maju Grupa Paradyż zainicjowała działania wokół nowej, sezonowej komunikacji marketingowej marki Paradyż. Jej głównym celem jest promocja nowego formatu płytek ceramicznych – 20x60 cm, a bohaterami są trzy kolekcje: Yoshioka / Purio, Silvia / Silvio oraz Abrila / Purio. Hasłem przewodnim kampanii jest główny claim marki Paradyż, czyli „Twój Wybór Piękna”. Firma przygotowała szereg działań promocyjnych w mediach oraz atrakcyjny konkurs dla konsumentów.

Fot. Ceramika ParadyżFot. Ceramika Paradyż

Kampania krok po kroku

Komunikacja marki Paradyż 2013 podzielona została na dwie części. Pierwsza, bardziej wizerunkowa oparta jest na ciekawej prezentacji nowych produktów. Druga część – sprzedażowa, bazuje na konkursie dla konsumentów, którego start zaplanowano na połowę lipca br. Do wygrania wiele atrakcyjnych nagród, w tym samochód – Alfa Romeo Giulietta. Wszystkie aktywności w ramach kampanii prowadzone są na szeroką skalę – z wykorzystaniem różnych form i kanałów komunikacji m.in. reklam video w Internecie, prasie, outdoorze oraz w formie spotów reklamowych w sieci kin Cinema City. Dodatkowo zaplanowane zostały działania ambientowe i akcja wspierająca Punkty Sprzedaży Detalicznej.

Fot. Ceramika ParadyżFot. Ceramika Paradyż

Realizacja i zasięg kampanii

Kampania ma zasięg ogólnopolski. W Internecie będzie realizowana we współpracy
z największymi portalami ogólnoinformacyjnymi oraz wnętrzarskimi. Dodatkowo prowadzone będą działania w portalach o tematyce kobiecej i lifestyle’owej, aktywna komunikacja za pomocą mediów społecznościowych, kampania Google AdWords oraz promocja video (tvnplayer i vod.onet + branding playera). Działania promocyjne w prasie obejmą tytuły o tematyce wnętrzarskiej, kobiecej oraz „people”, m.in.: M jak mieszkanie, Dobre Wnętrze, Dom & Wnętrze, Moje mieszkanie, Gala, Olivia, Party, Show, Twój Styl, Viva.
REKLAMA:

Fot. Ceramika ParadyżFot. Ceramika Paradyż

Twój Wybór Piękna, czyli bohaterki kampanii

Każda z nich jest inna, każda pasuje do innego wnętrza. To, co je łączy, to niesztampowe wzornictwo, wysoka jakość wykonania oraz niezwykłe dodatki. W kolekcjach Silvia / Silvio i Yoshioka / Purio znajdziemy szklane dekoracje w zróżnicowanych tonacjach kolorystycznych. Abrila / Purio
to bogactwo insert ozdobionych kwiatami i napisami, które powstały dzięki metodzie druku cyfrowego.

Silvia / Silvio, to kolekcja, która łączy w sobie klimat różnych światów. Ten pierwszy jest harmonijny i spokojny, udekorowany romantycznym kwiatowym wzorem. Drugi z kolei – nowoczesny, minimalistyczny, zaprasza do świata przepełnionego geometrycznymi wzorami i ponadczasową kolorystyką Bianco i Grafit. Podobny dualizm spotkamy w kolekcji Abrila / Purio. W jednym miejscu może Cię zachwycić niezwykła roślinność. W innym, nowoczesność i kosmopolityczny styl miasta. Najmodniejsze błyszczące kolory, Bianco i Grafit, ożywione zostały tu delikatnymi dekoracjami kwiatowymi. Yoshioka / Purio, to natomiast kolekcja, dzięki której stworzysz przestrzeń niezwykle elegancką, klarowną i czystą. Nowoczesny styl kolekcji został podkreślony lekko metalicznymi liniami, które pięknie mienią się na wyrazistych kolorach.

A już od lipca – nowa kampania marki My Way Paradyż Group

Będzie kontynuacją dotychczasowej linii komunikacyjnej i kreatywnej marki premium My Way Paradyż Group. Zupełnie nowa odsłona marki zostanie zaprezentowana pod dotychczasowym claimem Wyraź siebie! Zaplanowana komunikacja ma charakter wizerunkowy, jednak jej zadaniem będzie również promocja nowości produktowych. Szczegóły już wkrótce.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Ceramika Paradyż
#wiadomości #wewnatrz_bud #plytka #wnetrza #lazienka #paradyz

Więcej tematów: