Firma OKNOPLAST w ciągu ostatniego miesiąca zdobyła nagrody w trzech ważnych konkursach branżowych. VIP Najlepsze Okna i Drzwi oraz Konkurs Promocyjny Lider Rynku to programy, w których przyznano przedsiębiorstwu wyróżnienia podwójne. Klienci docenili OKNOPLAST również w rankingu Budowlana Marka Roku 2013.
Celem konkursu VIP Najlepsze Okna i Drzwi jest wyłonienie innowacyjnych rozwiązań z zakresu stolarki otworowej. W tym roku odbyła się już 6 jego edycja. Eksperci docenili w niej najnowszy produkt OKNOPLAST – okno Winergetic Premium Passive, przyznając mu nagrodę w kategorii energooszczędne luksusowe okno PVC. Firma otrzymała też wyróżnienie specjalne za najlepszą i przyjazną konsumentom sieć sprzedaży stolarki w Polsce.
Fot. Oknoplast
Fot. Oknoplast
W Konkursie Promocyjnym Lider Rynku nagradzane są rzetelne i stabilne przedsiębiorstwa o ugruntowanej pozycji w branży. Rozgrywany jest on w 3 kategoriach: firma, produkt i usługa. Laureaci wyłaniani są po wnikliwej analizie i porównaniu zgłoszeń. Kapituła przyznaje również tytuł Euro Leader. Mogą otrzymać go firmy – Liderzy Rynku, których działalność znacząco wyróżnia się na tle innych. OKNOPLAST zdobył dwa tytuły. Jury przyznało je w uznaniu dla nowoczesnych produktów i rozwiązań pasywnych firmy.
Fot. OknoplastBardzo cieszą nas zdobyte ostatnio nagrody. Stanowią one najlepszy dowód na to, że jesteśmy doceniani zarówno przez klientów, jak i ekspertów z branży. Jako firma działająca w segmencie Premium dbamy o to by dostarczać produkty najwyższej jakości i zapewniamy klientom kompleksową opiekę od fachowego doradztwa po serwis – mówi Anna Pawłowicz, Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej z OKNOPLAST.
W czerwcu OKNOPLAST został także uhonorowany tytułem Złota Budowlana Marka Roku 2013. Ranking ten jest organizowany przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku i wyłania najbardziej uznane firmy z branży budowlanej. Tytuły przyznawane są tu na podstawie ogólnopolskiego badania CATI (Computer Assisted Telephone Interview), prowadzonego wśród odbiorców produktów budowlanych.
Fot. Oknoplast
Fot. OknoplastW Konkursie Promocyjnym Lider Rynku nagradzane są rzetelne i stabilne przedsiębiorstwa o ugruntowanej pozycji w branży. Rozgrywany jest on w 3 kategoriach: firma, produkt i usługa. Laureaci wyłaniani są po wnikliwej analizie i porównaniu zgłoszeń. Kapituła przyznaje również tytuł Euro Leader. Mogą otrzymać go firmy – Liderzy Rynku, których działalność znacząco wyróżnia się na tle innych. OKNOPLAST zdobył dwa tytuły. Jury przyznało je w uznaniu dla nowoczesnych produktów i rozwiązań pasywnych firmy.
REKLAMA:
Fot. OknoplastBardzo cieszą nas zdobyte ostatnio nagrody. Stanowią one najlepszy dowód na to, że jesteśmy doceniani zarówno przez klientów, jak i ekspertów z branży. Jako firma działająca w segmencie Premium dbamy o to by dostarczać produkty najwyższej jakości i zapewniamy klientom kompleksową opiekę od fachowego doradztwa po serwis – mówi Anna Pawłowicz, Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej z OKNOPLAST.W czerwcu OKNOPLAST został także uhonorowany tytułem Złota Budowlana Marka Roku 2013. Ranking ten jest organizowany przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku i wyłania najbardziej uznane firmy z branży budowlanej. Tytuły przyznawane są tu na podstawie ogólnopolskiego badania CATI (Computer Assisted Telephone Interview), prowadzonego wśród odbiorców produktów budowlanych.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Oknoplast