Ruukki rozwija swoją globalną sieć sprzedaży stali specjalnych, otwierając nowe biura i zatrudniając ponad 40 ekspertów, którzy wzmocnią sprzedaż i zaplecze techniczne firmy. Rozwój branży stali specjalnych trwa obecnie intensywnie w Azji, Afryce, obu Amerykach a także w Europie.

Biznesowym celem Ruukki na ten rok jest rozwinięcie i umocnienie oferty stali specjalnych takich jak stale wysokowytrzymałe, trudnościeralne i stale powlekane. Jednocześnie firma dąży do zwiększenia globalnej sprzedaży tego typu stali. Oznacza to między innymi wzrost i dywersyfikację sieci dystrybucji oraz znaczne wzmocnienie organizacji sprzedaży. Tej wiosny Ruukki otworzyło nowe biura sprzedaży m.in. w Toronto i stolicy Chile - Santiago.
REKLAMA:

Specjalizacja Ruukki w branży stalowej, okazała się sukcesem. Rentowność sprzedaży stali specjalnych jest wyraźnie wyższa niż standardowych produktów a jej wahania cenowe są mniejsze. W ostatnich latach Ruukki postawiło na specjalizację produktów w ramach jednej platformy, dzięki czemu posiada obecnie dobrą pozycję na rynku i silne marki stali specjalnych takich jak Raex, Optim, Laser i Ramor. Sukces w obecnym środowisku biznesowym wymaga coraz bardziej zaawansowanej i szybszej specjalizacji.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Ruukki