Firma OKNOPLAST została oficjalnie przedstawiona jako partner francuskiej drużyny Olympique Lyon. Spotkanie z francuskimi przedstawicielami mediów, na którym obecni byli prezesi firmy OKNOPLAST i klubu odbyło na stadionie Stade Gerland we Francji w sobotę 28 września.
Klub ze Stade Gerland to już trzecia po włoskim Interze Mediolan i niemieckiej Borussii Dortmund inwestycja Oknoplastu w jeden z najpopularniejszych klubów piłkarskich. Podczas sobotniej prezentacji nowego sponsora drużyny należącej do czołówki francuskiej Ligue 1 obecni byli po stronie klubu – Prezes Jean-Michel Aulas oraz po stronie OKNOPLAST – Prezes firmy Mikołaj Placek i Dyrektor generalny na rynek francuski - Gregoire Cauvin.
Fot. Oknoplast
OKNOPLAST jest pierwszą w Polsce marką, która w portfolio ma aż trzy międzynarodowej rangi kluby piłkarskie. Powody współpracy Oknoplastu z Olympique Lyon są analogiczne jak w przypadku Borussii i Interu: firma chce wzmocnić swoją markę na kolejnym zagranicznym rynku. We Francji spółka obecna jest od 2009 roku, a jej produkty można nabyć w 380 salonach na terenie całego kraju. Rozwój ten doceniono w ubiegłym roku, honorując OKNOPLAST tytułem „Najlepszy Polski Exporter”, wręczonym przez Ambasadora Polski we Francji.
Dzięki współpracy z czołowym francuskim klubem z Ligue 1 - logo firmy od lipca 2013 roku, kiedy to został podpisany kontrakt, pojawiło się na strojach piłkarzy wraz z takimi markami jak m.in. Hyundai. Kolejnymi elementami umowy są także obecność jednego z zawodników podczas międzynarodowych targów Batimat 2013 w Paryżu, logotyp na telebimach i videobandach w trakcie meczów oraz komunikacja marki z Polski jako partnera Olympique Lyon na oficjalnej stronie internetowej drużyny.
Fot. Oknoplast
Możliwości promocji marki, wynikające z partnerstwa z klubem, są jednak o wiele większe. Ostatnio logo OKNOPLAST pojawiło się w popularnej grze FIFA, uznawanej za najpopularniejszą na świecie w swoim gatunku. W najnowszej wersji gry - FIFA 14, les Olympiens wystąpią w strojach z logotypem firmy, takich samych jak w rzeczywistości. OKNOPLAST wkroczył więc także na wirtualne boiska świata. Dzięki temu markę OKNOPLAST poznają już nie tylko kibice piłkarscy, ale i miliony miłośników gier komputerowych.
Więcej informacji znajduje się na: www.oknoplast.com.pl.
Fot. Oknoplast
OKNOPLAST jest pierwszą w Polsce marką, która w portfolio ma aż trzy międzynarodowej rangi kluby piłkarskie. Powody współpracy Oknoplastu z Olympique Lyon są analogiczne jak w przypadku Borussii i Interu: firma chce wzmocnić swoją markę na kolejnym zagranicznym rynku. We Francji spółka obecna jest od 2009 roku, a jej produkty można nabyć w 380 salonach na terenie całego kraju. Rozwój ten doceniono w ubiegłym roku, honorując OKNOPLAST tytułem „Najlepszy Polski Exporter”, wręczonym przez Ambasadora Polski we Francji.
REKLAMA:
Dzięki współpracy z czołowym francuskim klubem z Ligue 1 - logo firmy od lipca 2013 roku, kiedy to został podpisany kontrakt, pojawiło się na strojach piłkarzy wraz z takimi markami jak m.in. Hyundai. Kolejnymi elementami umowy są także obecność jednego z zawodników podczas międzynarodowych targów Batimat 2013 w Paryżu, logotyp na telebimach i videobandach w trakcie meczów oraz komunikacja marki z Polski jako partnera Olympique Lyon na oficjalnej stronie internetowej drużyny.
Fot. Oknoplast
Możliwości promocji marki, wynikające z partnerstwa z klubem, są jednak o wiele większe. Ostatnio logo OKNOPLAST pojawiło się w popularnej grze FIFA, uznawanej za najpopularniejszą na świecie w swoim gatunku. W najnowszej wersji gry - FIFA 14, les Olympiens wystąpią w strojach z logotypem firmy, takich samych jak w rzeczywistości. OKNOPLAST wkroczył więc także na wirtualne boiska świata. Dzięki temu markę OKNOPLAST poznają już nie tylko kibice piłkarscy, ale i miliony miłośników gier komputerowych.
Więcej informacji znajduje się na: www.oknoplast.com.pl.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Oknoplast