OKNOPLAST wkracza na wirtualne boiska. W najnowszej wersji popularnej na całym świecie gry - FIFA 14, zawodnicy Olympique Lyon wystąpią w strojach z logotypem firmy.
Twórcy FIFA opracowują co roku nową wersję gry, tak aby w jak największym stopniu oddawała rzeczywistość. Aby zwiększyć realizm gry, składy zespołów aktualizowane są na bieżąco: np. gdy któryś zawodnik ma kontuzję lub zasiada na ławce rezerwowych. W najnowszej edycji FIFA 14 -Les Olympiens rozgrywają mecze w strojach z logotypem OKNOPLAST.
Fot. Oknoplast
Firma zawarła umowę z zespołem ze Stade Gerald w lipcu na dwa sezony ligowe. Przez ten czas logo OKNOPLAST będzie widniało na strojach zawodników. We wrześniu spółka została oficjalnie przedstawiona jako partner Olympique Lyon podczas konferencji w Lyonie. W ramach kontraktu ma prawo posługiwać się tytułem Major Sponsor Olympique Lyon. Firma może także wykorzystywać wizerunek piłkarzy we wszystkich swoich materiałach promocyjnych. Kibice les Gones zobaczą również logotyp firmy na stronie internetowej klubu oraz podczas meczów – na telebimach i bandach video.
Poza klubem ze Stade Gerland, OKNOPLAST, sponsoruje także włoski Inter Mediolan oraz Borussię Dortmund. Sponsoring znanych na świecie drużyn piłkarskich jest elementem strategii marketingowej firmy, która polega na budowaniu silnej marki na każdym rynku, na którym OKNOPLAST jest obecny. Nasze doświadczenia pokazują, że współpraca z takimi klubami to dobry sposób na zwiększenie rozpoznawalności marki. Trafiając do jednej z najpopularniejszych gier z pewnością dotrzemy do szerokiego grona odbiorców – mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu w OKNOPLAST.
Poza europejskimi gigantami firma wspiera również drużynę Puszcza Niepołomice, która ostatnio awansowała do I ligi. OKNOPLAST jest jej głównym sponsorem od sezonu 2009/2010. Pod opieką spółki jest także Akademia AS Progress, której patronuje Jerzy Dudek, organizująca m.in. zajęcia sportowe dla dzieci.
Fot. Oknoplast
Firma zawarła umowę z zespołem ze Stade Gerald w lipcu na dwa sezony ligowe. Przez ten czas logo OKNOPLAST będzie widniało na strojach zawodników. We wrześniu spółka została oficjalnie przedstawiona jako partner Olympique Lyon podczas konferencji w Lyonie. W ramach kontraktu ma prawo posługiwać się tytułem Major Sponsor Olympique Lyon. Firma może także wykorzystywać wizerunek piłkarzy we wszystkich swoich materiałach promocyjnych. Kibice les Gones zobaczą również logotyp firmy na stronie internetowej klubu oraz podczas meczów – na telebimach i bandach video.
REKLAMA:
Poza klubem ze Stade Gerland, OKNOPLAST, sponsoruje także włoski Inter Mediolan oraz Borussię Dortmund. Sponsoring znanych na świecie drużyn piłkarskich jest elementem strategii marketingowej firmy, która polega na budowaniu silnej marki na każdym rynku, na którym OKNOPLAST jest obecny. Nasze doświadczenia pokazują, że współpraca z takimi klubami to dobry sposób na zwiększenie rozpoznawalności marki. Trafiając do jednej z najpopularniejszych gier z pewnością dotrzemy do szerokiego grona odbiorców – mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu w OKNOPLAST.
Poza europejskimi gigantami firma wspiera również drużynę Puszcza Niepołomice, która ostatnio awansowała do I ligi. OKNOPLAST jest jej głównym sponsorem od sezonu 2009/2010. Pod opieką spółki jest także Akademia AS Progress, której patronuje Jerzy Dudek, organizująca m.in. zajęcia sportowe dla dzieci.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Oknoplast