Spółka KAN wzięła udział w siódmej edycji ogólnopolskiej konferencji Polski Rynek Mieszkaniowy 2013. Było to największe i najbardziej prestiżowe tegoroczne spotkanie branży nieruchomości mieszkaniowych w Polsce.
W październikowym wydarzeniu w Hotelu Marriot w Warszawie wzięło udział ponad 200 osób – głównie reprezentantów największych rynkowych graczy wśród firm deweloperskich oraz przedstawicieli miast i gmin. Spółka KAN z Kleosina koło Białegostoku była sponsorem konferencji.
Fot. KANFot. KAN
- Jako jedyni z branży instalacyjnej mieliśmy tam swoje stoisko informacyjne i okazję do zaprezentowania naszych osiągnięć na rynku mieszkaniowym – mówi Małgorzata Słomińska-Wicher, dyrektor marketingu KAN.
Fot. KAN- Nasza obecność miała na celu realizację strategii marketingowej i wzmacnianie wizerunku marki KAN-therm. Uczestnicy spotkania mogli zapoznać się z naszą firmą, najważniejszymi realizacjami z długiej listy referencyjnej. Wszystkim na pewno utkwiło w pamięci nasze stoisko, roll-up’y systemowe i logo sponsorskie. - Podczas konferencji odświeżyliśmy kilka kontaktów i odbyliśmy wiele owocnych spotkań z najważniejszymi deweloperami na rynku- wyjaśnia Grzegorz Lach, dyrektor handlowy firmy KAN.
Fot. KAN - Chcieliśmy również przybliżyć działalność naszej firmy, która działa na rynku już prawie 25 lat i przez cały czas się rozwija.
KAN zaprezentował podczas konferencji najważniejsze inwestycje, w których zastosowano system KAN-therm. Celem konferencji była rzetelna informacja oraz wymiana spostrzeżeń i opinii dotyczących funkcjonowania rynku w 2013 roku.
Fot. KANFot. KAN
- Jako jedyni z branży instalacyjnej mieliśmy tam swoje stoisko informacyjne i okazję do zaprezentowania naszych osiągnięć na rynku mieszkaniowym – mówi Małgorzata Słomińska-Wicher, dyrektor marketingu KAN.
REKLAMA:
Fot. KAN- Nasza obecność miała na celu realizację strategii marketingowej i wzmacnianie wizerunku marki KAN-therm. Uczestnicy spotkania mogli zapoznać się z naszą firmą, najważniejszymi realizacjami z długiej listy referencyjnej. Wszystkim na pewno utkwiło w pamięci nasze stoisko, roll-up’y systemowe i logo sponsorskie. - Podczas konferencji odświeżyliśmy kilka kontaktów i odbyliśmy wiele owocnych spotkań z najważniejszymi deweloperami na rynku- wyjaśnia Grzegorz Lach, dyrektor handlowy firmy KAN.
Fot. KAN - Chcieliśmy również przybliżyć działalność naszej firmy, która działa na rynku już prawie 25 lat i przez cały czas się rozwija.
KAN zaprezentował podczas konferencji najważniejsze inwestycje, w których zastosowano system KAN-therm. Celem konferencji była rzetelna informacja oraz wymiana spostrzeżeń i opinii dotyczących funkcjonowania rynku w 2013 roku.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Kan