Po 11 latach obecności na rynku marka elektronarzędzi GRAPHITE przechodzi rebranding. Marka, należąca do Grupy Topex, w nowej odsłonie robi mocny krok w stronę użytkowników profesjonalnych.
Fot. GraphiteGRAPHITE to marka elektronarzędzi i uzupełniających je akcesoriów. Wielostopniowy system kontroli jakości oraz rozwój oferty produktowej na przestrzeni ostatnich lat zapewnił znaczący wzrost niezawodności dostarczanych przez GRAPHITE rozwiązań. Potwierdzeniem są m.in. 2 lata pełnej gwarancji, która udzielana jest zarówno majsterkowiczom jak i profesjonalistom. Stała dostępność części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych – w tym do urządzeń wycofanych z oferty – to atuty cenione przez konsumentów. W efekcie elektronarzędzia GRAPHITE budzą zaufanie solidnością wykonania i są polecane przez sprzedawców i zadowolonych użytkowników, którzy po nie sięgnęli.
Celem rebrandingu była modyfikacja podstawowych elementów systemu identyfikacji m.in.: logotypu, kolorów marki, opakowań, materiałów reklamowych i informacyjnych, strony internetowej, regałów produktowych, tak aby wzmocnić markę.
Fot. GraphiteFot. Graphite
– Wzrost jakości produktów GRAPHITE pociągnął za sobą konieczność wprowadzenia kompleksowych zmian w naszej marce. Nowy system identyfikacji podkreśla efekty wieloletniej pracy nad jakością i przybliża ją do klienta, którym coraz częściej jest profesjonalista – tłumaczy Daniel Szafulera, dyrektor marketingu Grupy Topex.
Rebranding marki GRAPHITE to kolejny duży projekt realizowany w ostatnich latach przez Grupę Topex – największą polską firmę w branży narzędziowej i lidera w Europie Środkowo-Wschodniej. Od lat pracujemy nad jakością oferowanych rozwiązań i popularyzacją naszych silnych marek narzędziowych. Wprowadzane zmiany są naturalną konsekwencją realizowanej przez nas strategii. – dodaje Daniel Szafulera, odpowiadający za nadzór i realizację procesu rebrandingu.
Celem rebrandingu była modyfikacja podstawowych elementów systemu identyfikacji m.in.: logotypu, kolorów marki, opakowań, materiałów reklamowych i informacyjnych, strony internetowej, regałów produktowych, tak aby wzmocnić markę.
REKLAMA:
Fot. GraphiteFot. Graphite
– Wzrost jakości produktów GRAPHITE pociągnął za sobą konieczność wprowadzenia kompleksowych zmian w naszej marce. Nowy system identyfikacji podkreśla efekty wieloletniej pracy nad jakością i przybliża ją do klienta, którym coraz częściej jest profesjonalista – tłumaczy Daniel Szafulera, dyrektor marketingu Grupy Topex.
Rebranding marki GRAPHITE to kolejny duży projekt realizowany w ostatnich latach przez Grupę Topex – największą polską firmę w branży narzędziowej i lidera w Europie Środkowo-Wschodniej. Od lat pracujemy nad jakością oferowanych rozwiązań i popularyzacją naszych silnych marek narzędziowych. Wprowadzane zmiany są naturalną konsekwencją realizowanej przez nas strategii. – dodaje Daniel Szafulera, odpowiadający za nadzór i realizację procesu rebrandingu.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Graphite