W prestiżowym rankingu „Lista 2000” dziennika „Rzeczpospolita” Grupa Paradyż została sklasyfikowana na wysokim 409. miejscu. Ponadto firma, jako jedyny producent płytek ceramicznych, znalazła się w „Rankingu Eksporterów”, czyli zestawieniu przedsiębiorstw mających największy wpływ na rozwój polskiego eksportu. Tam zajęła 143. miejsce.
Paradyż„Lista 2000” sporządzana jest przez redakcję „Rzeczpospolitej” od dwunastu lat. Klasyfikowane są w niej najważniejsze – duże i średnie – polskie przedsiębiorstwa. W 2012 roku łączne przychody tych firm zwiększyły się jedynie o 5,4%, osiągając wynik prawie trzykrotnie gorszy niż rok wcześniej. Jednak mimo widocznego spowolnienia gospodarczego Grupie Paradyż udało się, dzięki efektywnym działaniom w 2012 roku, zwiększyć dochody i awansować w rankingu o dwa miejsca.
Grupa Paradyż jest jedynym producentem płytek ceramicznych, który znalazł się w „Rankingu Eksporterów”. – Dzięki wciąż rozwijającej się sieci sprzedaży, produkty Grupy Paradyż trafiają obecnie do ponad czterdziestu krajów na całym świecie, a udział eksportu w przychodach Spółki w 2012 roku wzrósł do poziomu 32%. Wynik ten obrazuje jaką popularnością cieszą się kolekcje płytek naszej firmy za granicą. Na ten sukces składa się między innymi dostosowanie oferty produktowej do potrzeb i specyfiki różnych rynków, często bardzo odmiennych od siebie, jak i najwyższy, światowy poziom jakości oraz wzornictwa – podsumowuje Łukasz Kardas, Prezes Zarządu Spółek Grupy Paradyż.
Rynek eksportowy
Przy okazji tegorocznej edycji redakcja dziennika przygotowała również „Ranking Eksporterów”. Paweł Jabłoński, zastępca redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej”, tłumaczy: – W tym roku po raz pierwszy dużo miejsca poświęciliśmy eksportowi. Jego dynamiczny wzrost w czasach spowolnienia gospodarczego jest wyjątkowym zjawiskiem, któremu trzeba kibicować. W obecnej sytuacji jest to główna nadzieja naszego państwa. Mamy nadzieję, że nasz Ranking Eksporterów dobrze pokazuje, którym firmom zawdzięczamy tę szansę.REKLAMA:
Grupa Paradyż jest jedynym producentem płytek ceramicznych, który znalazł się w „Rankingu Eksporterów”. – Dzięki wciąż rozwijającej się sieci sprzedaży, produkty Grupy Paradyż trafiają obecnie do ponad czterdziestu krajów na całym świecie, a udział eksportu w przychodach Spółki w 2012 roku wzrósł do poziomu 32%. Wynik ten obrazuje jaką popularnością cieszą się kolekcje płytek naszej firmy za granicą. Na ten sukces składa się między innymi dostosowanie oferty produktowej do potrzeb i specyfiki różnych rynków, często bardzo odmiennych od siebie, jak i najwyższy, światowy poziom jakości oraz wzornictwa – podsumowuje Łukasz Kardas, Prezes Zarządu Spółek Grupy Paradyż.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Ceramika Paradyż