Tydzień nagród dla Oknoplastu

Podziel się:
Miniony tydzień obfitował w ważne wydarzenia dla OKNOPLAST. Firma zdobyła aż trzy, cieszące się uznaniem nagrody – Superbrands, Lider Rynku i Euro Leader. Tytuły te potwierdziły pozycję przedsiębiorstwa w czołówce europejskich producentów.

Rozdanie nagród Superbrands, Fot. OknoplastRozdanie nagród Superbrands, Fot. Oknoplast Oknoplast w bieżącym roku obchodzi 20-lecie działalności. Firma powstała jako rodzinny zakład, dziś natomiast jest obecna na 10 rynkach, zatrudnia 1250 osób. Wartość sprzedaży zagranicznej Oknoplast w 2013 roku wyniosła ponad 290 mln złotych, co czyni z firmy największego polskiego eksportera w branży okien PVC pod względem obrotu. Spółka zdobyła tytuł Created in Poland Superbrands 2013/2014, który stanowi dowód zaufania, jakim klienci darzą Oknoplast.

Rozdanie nagród  Lider Rynku i Euro Leader 2014, Fot. OknoplastRozdanie nagród Lider Rynku i Euro Leader 2014, Fot. OknoplastRozdanie nagród  Lider Rynku i Euro Leader 2014, Fot. OknoplastRozdanie nagród Lider Rynku i Euro Leader 2014, Fot. Oknoplast
Druga część tygodnia przyniosła OKNOPLAST aż dwa tytuły – Lider Rynku oraz Euro Leader 2014. W konkursie wyłaniane są przedsiębiorstwa o silnej pozycji rynkowej. Zgłoszenia przyjmowane są w kategoriach firma, produkt i usługa. Ich weryfikacji dokonuje Kapituła Konkursu pod przewodnictwem prof. Dr hab. Marka Zina. Poza poszczególnymi produktami czy usługami, jury ocenia także wyniki finansowe kandydatów. Wyróżniający się laureaci tytułu Lider Rynku nagradzani są także certyfikatem Euro Leader.
REKLAMA:

Wręczenie statuetek Lider Rynku i certyfikatów EuroLeader miało miejsce na Gali 29 maja w warszawskim hotelu Sheraton.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Oknoplast
#okna #wiadomości #nagrody #okna i drzwi #oknoplast

Więcej tematów: