W tym roku mija 20 lat, odkąd ruszyła produkcja pokryć dachowych w zakładzie w Żyrardowie, należącym do Ruukki. Jest to jeden z najbardziej rozpoznawalnych producentów pokryć dachowych w Polsce, stale inwestujący w rozwój i badania, aby swoją ofertą produktową sprostać wymaganiom każdego klienta. Okrągła rocznica to doskonała okazja do podsumowania najważniejszych dla branży trendów.
Zakład w Żyrardowie, Fot. RuukkiZakład w Żyrardowie, Fot. Ruukki
- W 1994r. uruchomiliśmy produkcję naszych wyrobów w fabryce w Żyrardowie. Dziś jesteśmy jednym z wiodących producentów pokryć dachowych i elewacyjnych w Polsce. Nasze produkty trafiają nie tylko na rynek krajowy, ale są również eksportowane do wielu krajów w całej Europie – podkreśla Tomasz Soboń, Dyrektor Zakładu Ruukki w Żyrardowie. - Ciągłe prace badawczo – rozwojowe dają nam przewagę konkurencyjną i jednocześnie możliwość poszerzania naszej oferty o nowe produkty i rozwiązania, czego przykładem jest pierwsza na polskim rynku dachówka.
Okazja, jaką jest dwudziestolecie to także dobry moment na wspomnienie nie tylko o biznesie i produktach firmy, ale także o tym, co robi ona dla innych. W tym roku ruszyła druga edycja akcji społecznej „Lepszy dach nad głową” - Ruukki Polska wraz z Fundacją Radia ZET. Jej celem jest wymiana zniszczonego pokrycia dachowego dla najbardziej potrzebujących Rodzinnych Domów Dziecka i Rodzin Zastępczych. Firma Ruukki Polska ufunduje im i zamontuje nowe, solidne i trwałe dachy Finnera.
Jubileusz to dobry moment na pokazanie samej firmy i ludzi, którzy ją tworzą. W tym celu 13 czerwca odbyło się spotkanie przedstawicieli mediów, Urzędu Miasta oraz pracowników Ruukki połączone ze zwiedzaniem zakładu.
- W 1994r. uruchomiliśmy produkcję naszych wyrobów w fabryce w Żyrardowie. Dziś jesteśmy jednym z wiodących producentów pokryć dachowych i elewacyjnych w Polsce. Nasze produkty trafiają nie tylko na rynek krajowy, ale są również eksportowane do wielu krajów w całej Europie – podkreśla Tomasz Soboń, Dyrektor Zakładu Ruukki w Żyrardowie. - Ciągłe prace badawczo – rozwojowe dają nam przewagę konkurencyjną i jednocześnie możliwość poszerzania naszej oferty o nowe produkty i rozwiązania, czego przykładem jest pierwsza na polskim rynku dachówka.
Okazja, jaką jest dwudziestolecie to także dobry moment na wspomnienie nie tylko o biznesie i produktach firmy, ale także o tym, co robi ona dla innych. W tym roku ruszyła druga edycja akcji społecznej „Lepszy dach nad głową” - Ruukki Polska wraz z Fundacją Radia ZET. Jej celem jest wymiana zniszczonego pokrycia dachowego dla najbardziej potrzebujących Rodzinnych Domów Dziecka i Rodzin Zastępczych. Firma Ruukki Polska ufunduje im i zamontuje nowe, solidne i trwałe dachy Finnera.
REKLAMA:
Jubileusz to dobry moment na pokazanie samej firmy i ludzi, którzy ją tworzą. W tym celu 13 czerwca odbyło się spotkanie przedstawicieli mediów, Urzędu Miasta oraz pracowników Ruukki połączone ze zwiedzaniem zakładu.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Ruukki