To kolejna edycja konkursu, zorganizowanego przez redakcję Magazynu Przedsiębiorców „Europejska Firma”. Ranking realizowany jest w oparciu o dane Instytutu Nowoczesnego Biznesu, które według jego metodologii przeanalizowała Wywiadownia Handlowa InfoCredit.

Warunkiem otrzymania tytułu Geparda Biznesu był wzrost wartości rynkowej firmy o minimum 10 proc w latach 2012-2013. Promotech z wartością rynkową na marzec 2012 – ponad 40,6 mln zł oraz wartością rynkową na marzec 2013 - ponad 52,7 mln zł osiągnął dynamikę rozwoju 30 proc. i zyskał tytuł.
REKLAMA:
Z kolei tytuł Efektywna Firma 2013 przypadł tym firmom, których średnia efektywność w latach 2011-2012 wyniosła więcej niż 5 proc., i które w latach 2011 -2012 miały każdego roku przynajmniej pół miliona zł przychodów, wykazywały zysk netto, a wartość ich kapitału była dodatnia. Promotech osiągnął w tym czasie średnią efektywnością 9,4 proc. znalazł się w gronie laureatów także tego konkursu.
Firmy, które jednocześnie uzyskały obydwa tytuły, a ich wartość rynkowa w marcu 2013 r. była niższa niż 100 mln zł zyskały tytuł Mocna Firma Zaufania Godna Zaufania 2013. Wartość rynkowa została policzona na koniec marca 2012 i 2013 przez porównanie ich wyników do wycen spółek akcyjnych notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Promotech