Za kulisami reklamy...

Podziel się:
DRUTEX, największy w Europie producent okien i drzwi, rozpoczął 1 czerwca br. oficjalną kampanię reklamową „ DRUTEX ­ Wybór Mistrzów“ , która realizowana jest w Polsce, Niemczech i we Włoszech. Punktem centralnym kampanii jest spot reklamowy, którego głównymi bohaterami są ambasadorowie marki DRUTEX, światowej klasy piłkarze: Andrea Pirlo, Philipp Lahm i Jakub Błaszczykowski.



Pomysł i realizacja spotu zostały powierzone zagranicznym ekspertom z wieloletnim doświadczeniem na międzynarodowym rynku mediów i reklamy. Za stworzenie scenariusza odpowiedzialny był włoski dyrektor kreatywny, zdobywca 18 Lwów podczas Międzynarodowych Festiwali Reklamy w Cannes ­ Pietro Maestri.
REKLAMA:

Spot reklamowy będący wynikiem pracy światowych ekspertów wywołał sporo zamieszania i pozytywnych emocji w branży. DRUTEX jest bowiem pierwszą polską firmą, która zrealizowała film reklamowy z udziałem trzech gwiazd futbolu takiego formatu. Do tej pory stać było na takie działania tylko koncerny globalne.

„Koncepcja spotu jest bardzo prosta: światowej klasy piłkarze różnią się pod względem
osobowości, umiejętności, upodobań. To, co ich łączy, to umiejętność precyzyjnego wyboru najwyższej jakości produktów potrzebnych im w codziennym życiu. Niezależnie od tego czy chodzi o komputer, samochód, czy...okno. Jest to możliwe nie tylko dlatego, że są świetnymi piłkarzami, ale również dlatego, że wyróżniają się odpowiedzialnością i umiejętnością podejmowania właściwych, najlepszych decyzji.”­
mówi Pietro Maestri.

Poza spotem reklamowym powstał również film zza kulis przedstawiający historię kręcenia spotu, współpracy z piłkarzami, budowy scenografii, a więc wszystkiego, czego nie pokazane zostało w filmie reklamowym – 30 i 15 sek.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Drutex
#okna #wiadomości #okno #okna i drzwi #drutex

Więcej tematów: