DRUTEX, największy w Europie producent okien i drzwi, rozpoczął 1 czerwca br. oficjalną
kampanię reklamową „ DRUTEX Wybór Mistrzów“ , która realizowana jest w Polsce,
Niemczech i we Włoszech. Punktem centralnym kampanii jest spot reklamowy, którego
głównymi bohaterami są ambasadorowie marki DRUTEX, światowej klasy piłkarze: Andrea
Pirlo, Philipp Lahm i Jakub Błaszczykowski.
Pomysł i realizacja spotu zostały powierzone zagranicznym ekspertom z wieloletnim doświadczeniem na międzynarodowym rynku mediów i reklamy. Za stworzenie scenariusza odpowiedzialny był włoski dyrektor kreatywny, zdobywca 18 Lwów podczas Międzynarodowych Festiwali Reklamy w Cannes Pietro Maestri.
REKLAMA:
Spot reklamowy będący wynikiem pracy światowych ekspertów wywołał sporo zamieszania i pozytywnych emocji w branży. DRUTEX jest bowiem pierwszą polską firmą, która zrealizowała film reklamowy z udziałem trzech gwiazd futbolu takiego formatu. Do tej pory stać było na takie działania tylko koncerny globalne.
„Koncepcja spotu jest bardzo prosta: światowej klasy piłkarze różnią się pod względem
osobowości, umiejętności, upodobań. To, co ich łączy, to umiejętność precyzyjnego wyboru najwyższej jakości produktów potrzebnych im w codziennym życiu. Niezależnie od tego czy chodzi o komputer, samochód, czy...okno. Jest to możliwe nie tylko dlatego, że są świetnymi piłkarzami, ale również dlatego, że wyróżniają się odpowiedzialnością i umiejętnością podejmowania właściwych, najlepszych decyzji.” mówi Pietro Maestri.
Poza spotem reklamowym powstał również film zza kulis przedstawiający historię kręcenia spotu, współpracy z piłkarzami, budowy scenografii, a więc wszystkiego, czego nie pokazane zostało w filmie reklamowym – 30 i 15 sek.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Drutex