Firma FAKRO została laureatem Marki dla Polski. Pomysłodawcą akcji jest magazyn Brief, który dla uczczenia 25-lecia wolnej Polski wyróżnił marki tworzące wizerunek Polski nowoczesnej, kreatywnej i silnej ekonomicznie – w trzech kategoriach: marka firmy; ludzie, którzy są marką Polski oraz miejsca, które są kojarzone z Polską.
Fot. FAKRO Wśród wyróżnionych firm znalazło się FAKRO - wicelider światowego rynku okien dachowych. Firma posiada własny ośrodek badawczo-rozwojowy i ma na swoim koncie ponad 100 zgłoszeń patentowych. Wiele konstrukcyjnych rozwiązań FAKRO wytycza nowe kierunki rozwoju dla branży okien dachowych na świecie.
W skład Grupy FAKRO, zatrudniającej ponad 3300 osób, wchodzi 12 spółek produkcyjnych oraz 16 dystrybucyjnych, zlokalizowanych w Europie, Azji i Ameryce. Produkty firmy FAKRO można znaleźć w ponad 50-ciu krajach na całym świecie. FAKRO znalazło się w towarzystwie następujących marek: 4F, Asseco Poland, Atlas, CD PROJEKT, DICE+, Dr Irena Eris, GPW, Hortex, Inglot Cosmetics, KGHM, Lotos, LOTTO, Oknoplast, PESA, PKO, Platige Image, PLL LOT, PZU, Reserved, Solaris, Verva, Wyborowa, X-TB, Żubrówka.
Fot. FAKRO Jak podkreśla redakcja magazynu Brief, wyróżnione firmy rozsławiają Polskę za granicą, pokazując, że warto chwalić się tym, że jesteśmy z Polski. Marki te niosą za sobą potencjał wzmacniania wizji naszego kraju, zarówno w umysłach Polaków, jak i obcokrajowców – potencjalnych turystów czy inwestorów.
Wręczenie wyróżnień poprzedziła debata „Jak skutecznie budować wizerunek Polski”. Podczas dyskusji szukano odpowiedzi na pytania co najtrwalej buduje silny wizerunek kraju, co jest najbardziej skuteczne w takich działaniach – kampanie czy tworzenie i promowanie konkretnych marek oraz kto powinien się zajmować budowaniem wizerunku naszego państwa.
–To dla nas bardzo cenne wyróżnienie. Zwłaszcza, że założona przez prezesa FAKRO, Ryszarda Florka, Fundacja Pomyśl o Przyszłości stawia sobie za cel zaangażowanie wszystkich obywateli w rozwój gospodarczy Polski – tak wyróżnienie komentuje obecny podczas gali wręczenia nagród Janusz Komurkiewicz, Dyrektor Marketingu i Członek Zarządu firmy FAKRO.
W skład Grupy FAKRO, zatrudniającej ponad 3300 osób, wchodzi 12 spółek produkcyjnych oraz 16 dystrybucyjnych, zlokalizowanych w Europie, Azji i Ameryce. Produkty firmy FAKRO można znaleźć w ponad 50-ciu krajach na całym świecie. FAKRO znalazło się w towarzystwie następujących marek: 4F, Asseco Poland, Atlas, CD PROJEKT, DICE+, Dr Irena Eris, GPW, Hortex, Inglot Cosmetics, KGHM, Lotos, LOTTO, Oknoplast, PESA, PKO, Platige Image, PLL LOT, PZU, Reserved, Solaris, Verva, Wyborowa, X-TB, Żubrówka.
REKLAMA:
Fot. FAKRO Jak podkreśla redakcja magazynu Brief, wyróżnione firmy rozsławiają Polskę za granicą, pokazując, że warto chwalić się tym, że jesteśmy z Polski. Marki te niosą za sobą potencjał wzmacniania wizji naszego kraju, zarówno w umysłach Polaków, jak i obcokrajowców – potencjalnych turystów czy inwestorów.
Wręczenie wyróżnień poprzedziła debata „Jak skutecznie budować wizerunek Polski”. Podczas dyskusji szukano odpowiedzi na pytania co najtrwalej buduje silny wizerunek kraju, co jest najbardziej skuteczne w takich działaniach – kampanie czy tworzenie i promowanie konkretnych marek oraz kto powinien się zajmować budowaniem wizerunku naszego państwa.
–To dla nas bardzo cenne wyróżnienie. Zwłaszcza, że założona przez prezesa FAKRO, Ryszarda Florka, Fundacja Pomyśl o Przyszłości stawia sobie za cel zaangażowanie wszystkich obywateli w rozwój gospodarczy Polski – tak wyróżnienie komentuje obecny podczas gali wręczenia nagród Janusz Komurkiewicz, Dyrektor Marketingu i Członek Zarządu firmy FAKRO.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Fakro