Firma OSRAM otrzymała wyróżnienie w IX edycji programu Superbrands Polska 2014/15.
Janusz Mitko, dyrektor działu marketingu firmy OSRAM ze statuetką Superbrands 2014/15, Fot. Magda Terbert Superbrands to prestiżowe wyróżnienie dla marek, które dzięki swojemu wizerunkowi zdobyły trwałą przewagę na rynku i cieszą się zaufaniem klientów. Nagroda corocznie przyznawana jest przez Radę Marek – niezależne gremium ekspertów z dziedziny marketingu i PR oraz samych klientów, biorących udział w badaniu konsumenckim.
Janusz Mitko, dyrektor działu marketingu firmy OSRAM odbiera statuetkę z rąk Moniki Kowalewskiej, dyrektor projektu Superbrands Polska, Fot. K. Rainka Przyznanie tytułu Superbrands marce OSRAM to dowód, że nasz wkład w budowanie silnej pozycji jest przez polskich konsumentów doceniany – mówi Janusz Mitko, dyrektor działu marketingu firmy OSRAM. Cieszymy się, że aktywności marketingowe i wizerunkowe OSRAM budują tak duże przywiązanie klientów do naszej firmy. Jest to dla nas także ogromna motywacja do podejmowania dalszych działań na rzecz rozwoju marki – dodaje.
REKLAMA:
Janusz Mitko, dyrektor działu marketingu firmy OSRAM odbiera statuetkę z rąk Moniki Kowalewskiej, dyrektor projektu Superbrands Polska, Fot. K. Rainka Przyznanie tytułu Superbrands marce OSRAM to dowód, że nasz wkład w budowanie silnej pozycji jest przez polskich konsumentów doceniany – mówi Janusz Mitko, dyrektor działu marketingu firmy OSRAM. Cieszymy się, że aktywności marketingowe i wizerunkowe OSRAM budują tak duże przywiązanie klientów do naszej firmy. Jest to dla nas także ogromna motywacja do podejmowania dalszych działań na rzecz rozwoju marki – dodaje.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Osram