Opublikowana przez tygodnik „Wprost” lista 200 największych polskich firm wyróżnia firmy z polskim kapitałem wyróżniające się dynamiką rozwoju, kondycją finansową oraz aktywnością na rynkach zagranicznych. DRUTEX, jako największy w Europie producent okien, znalazł się nie tylko w gronie 200 najbardziej efektywnych polskich przedsiębiorstw, ale zdobył również wysokie miejsce wśród 100 najlepszych eksporterów.
W gronie 100 najlepszych firm pod względem zagranicznej sprzedaży DRUTEX zajął 55 pozycję. W rankingu pod uwagę wzięto firmy, w których zagraniczna sprzedaż wyniosła w ubiegłym roku co najmniej 10% przychodów. Analizie poddano wielkość eksportu w ciągu dwóch ostatnich lat, jego udział w przychodach w latach 2013 i 2014 oraz dynamikę sprzedaży zagranicznej. Dodatkowo uwzględniono kondycję finansową przedsiębiorstw, opierając się na rentowności kapitałów własnych za ostatnie dwa lata, a także rentowności aktywów w ubiegłym roku.
Fot. DRUTEX
Rosnąca aktywność firmy na rynkach zagranicznych wzmacnia jej wizerunek jako rzetelnego i dynamicznie rozwijającego się eksportera. DRUTEX sprzedaje dziś swoje produkty już nie tylko w Europie, ale również w USA, Meksyku, Australii czy na Bliskim Wschodzie. Dzięki intensywnym działaniom marketingowym, skupionym wokół sportu, firma inwestuje w rozpoznawalność marki za granicą. Od 2014 roku światowej klasy piłkarze: Andrea Pirlo, Philipp Lahm i Jakub Błaszczykowski są ambasadorami marki DRUTEX. Na taką promocję do tej pory pozwalały sobie tylko światowe koncerny jak Adidas czy Nike.
Dzięki odważnym decyzjom i kreatywnym pomysłom DRUTEX rozbudowuje swoją sieć dystrybucji na całym świecie. Dziś już ponad 3000 partnerów handlowych współpracuje z DRUTEX-em. Dzięki silnej pozycji zagranicznej firma realizuje również spektakularne zagraniczne kontrakty, jak chociażby wyposażenie w prawie 1000 okien nowojorskiego hotelu Hilton, największej fabryki klocków w Meksyku czy meksykańskiej kopalni złota.
Wysoka pozycja DRUTEX-u potwierdza, że firma jest silnym międzynarodowym graczem, wyróżnia się świetną kondycją, niezależnością i konsekwentną strategią, która pozwala firmie na zwiększanie udziału w światowym rynku okien.
Fot. DRUTEX
Rosnąca aktywność firmy na rynkach zagranicznych wzmacnia jej wizerunek jako rzetelnego i dynamicznie rozwijającego się eksportera. DRUTEX sprzedaje dziś swoje produkty już nie tylko w Europie, ale również w USA, Meksyku, Australii czy na Bliskim Wschodzie. Dzięki intensywnym działaniom marketingowym, skupionym wokół sportu, firma inwestuje w rozpoznawalność marki za granicą. Od 2014 roku światowej klasy piłkarze: Andrea Pirlo, Philipp Lahm i Jakub Błaszczykowski są ambasadorami marki DRUTEX. Na taką promocję do tej pory pozwalały sobie tylko światowe koncerny jak Adidas czy Nike.
REKLAMA:
Dzięki odważnym decyzjom i kreatywnym pomysłom DRUTEX rozbudowuje swoją sieć dystrybucji na całym świecie. Dziś już ponad 3000 partnerów handlowych współpracuje z DRUTEX-em. Dzięki silnej pozycji zagranicznej firma realizuje również spektakularne zagraniczne kontrakty, jak chociażby wyposażenie w prawie 1000 okien nowojorskiego hotelu Hilton, największej fabryki klocków w Meksyku czy meksykańskiej kopalni złota.
Wysoka pozycja DRUTEX-u potwierdza, że firma jest silnym międzynarodowym graczem, wyróżnia się świetną kondycją, niezależnością i konsekwentną strategią, która pozwala firmie na zwiększanie udziału w światowym rynku okien.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Drutex