OKNOPLAST znalazł się w prestiżowym zestawieniu Lista2000 Rzeczpospolitej – rankingu 2000 największych polskich przedsiębiorstw pod względem przychodów ze sprzedaży. Dodatkowo spółka została wyróżniona wśród firm o największym wzroście sprzedaży eksportowej.
Fot. OknoplastW 18 już edycji zestawienia Lista2000 Grupa awansowała z 675 na 634 miejsce, z 480 ml zł przychodów w 2014 r. Potwierdza to nie tylko silną pozycję przedsiębiorstwa, ale wskazuje również na coraz większe znaczenie marki OKNOPLAST na zagranicznych rynkach.
Wartość eksportu marki to obecnie około 15% całego polskiego eksportu okien PVC. Tym samym w ramach Listy2000, jako jedyny producent okien i drzwi została wyróżniona wśród 45 firm o największej zmianie udziału eksportu w przychodach, notując wzrost z 51% w 2011 r. do 70% w 2014 r. Czyni to z przedsiębiorstwa największego polskiego eksportera pod względem wartości sprzedanych okien PVC. Rozpoznawalność logo OKNOPLAST wśród włoskiego społeczeństwa wynosi obecnie 25 proc. Poza Włochami, kluczowe rynki zagraniczne to w przypadku firmy Francja i Niemcy. Grupa partnerów handlowych spółki rośnie także na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Poza tym, marka znana jest także w Austrii i Szwajcarii.
Plany Grupy OKNOPLAST na 2015 r. to utrzymanie udziału sprzedaży eksportowej na poziomie 70%.
Wartość eksportu marki to obecnie około 15% całego polskiego eksportu okien PVC. Tym samym w ramach Listy2000, jako jedyny producent okien i drzwi została wyróżniona wśród 45 firm o największej zmianie udziału eksportu w przychodach, notując wzrost z 51% w 2011 r. do 70% w 2014 r. Czyni to z przedsiębiorstwa największego polskiego eksportera pod względem wartości sprzedanych okien PVC. Rozpoznawalność logo OKNOPLAST wśród włoskiego społeczeństwa wynosi obecnie 25 proc. Poza Włochami, kluczowe rynki zagraniczne to w przypadku firmy Francja i Niemcy. Grupa partnerów handlowych spółki rośnie także na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Poza tym, marka znana jest także w Austrii i Szwajcarii.
REKLAMA:
Plany Grupy OKNOPLAST na 2015 r. to utrzymanie udziału sprzedaży eksportowej na poziomie 70%.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Oknoplast