Wśród ponad 800 firm, które wzięły udział w imprezie wstawienniczej swoje wyroby mieli okazję prezentować producenci wyrobów ceramicznych, w tym firma Röben.
Fot. Röben– Od wielu lat prezentujemy swoje produkty na Targach Budma, tym bardziej nie mogło nas zabraknąć na ich jubileuszowej, dwudziestej piątej edycji. Choć impreza na przestrzeni lat zmieniała swoją formułę, nadal jest doskonałym miejscem do prezentowania swojej oferty, nawiązywania nowych i podtrzymywania dotychczasowych kontaktów biznesowych oraz prezentacji fachowej wiedzy – wyjaśnia Agnieszka Spychała, kierownik działu marketingu firmy Röben. Na utrzymanym w nowoczesnej stylistyce, przestronnym stoisku zobaczyć można było kompletną ofertę producenta, w otoczeniu której na pierwszy plan wybijały się pokrycia dachowe w systemach: MONZAplus, Piemont, Bornholm oraz Bergamo. Duże zainteresowanie gości wzbudzały także cegły i płytki klinkierowe: zaprezentowane w różnorodny sposób dawały możliwość zapoznania się i wręcz poczucia samego materiału, kolorów oraz faktur. Zestawienie produktów ze zdjęciami realizacji doskonale wpisywało się w motto tegorocznej Budmy, w myśl którego, targowe prezentacje miały stanowić nie tylko przegląd oferty, ale też inspirować. Dlatego też podczas imprezy zaprezentowano nowość – cegłę w tradycyjnych czerwono-brązowych odcieniach z nieregularną fakturą lica. Wszyscy zainteresowani ofertą, chcący poznać najkorzystniejsze dla nich rozwiązania mogli liczyć na fachowe doradztwo specjalistów.
Dla odwiedzających stoisko przygotowano specjalne konkursy-niespodzianki, związane z nowym ambasadorem marki w 2016 roku, najlepszym polskim koszykarzem, Marcinem Gortatem. – Przez cztery dni trwania targów, fani talentu Marcina mieli okazję się z nim „zmierzyć”, a udostępniając swoje zdjęcie z bohaterem zabawy na naszym Funpage’u, zdobyć ciekawe nagrody. Dodatkową atrakcją był specjalny quiz wiedzy o produktach marki Röben oraz naszym najlepszym koszykarzu – mówi Agnieszka Spychała. Obie zabawy cieszyły się dużym zainteresowaniem i mimo niełatwego zadania w przypadku quizu, wielu osobom udało się poprawnie odpowiedzieć na wszystkie pytania. Wśród najlepszych rozlosowano nagrody, a do wygrania była m.in. koszulka z autografem Marcina Gortata oraz firmowe gadżety.
REKLAMA:
Dla odwiedzających stoisko przygotowano specjalne konkursy-niespodzianki, związane z nowym ambasadorem marki w 2016 roku, najlepszym polskim koszykarzem, Marcinem Gortatem. – Przez cztery dni trwania targów, fani talentu Marcina mieli okazję się z nim „zmierzyć”, a udostępniając swoje zdjęcie z bohaterem zabawy na naszym Funpage’u, zdobyć ciekawe nagrody. Dodatkową atrakcją był specjalny quiz wiedzy o produktach marki Röben oraz naszym najlepszym koszykarzu – mówi Agnieszka Spychała. Obie zabawy cieszyły się dużym zainteresowaniem i mimo niełatwego zadania w przypadku quizu, wielu osobom udało się poprawnie odpowiedzieć na wszystkie pytania. Wśród najlepszych rozlosowano nagrody, a do wygrania była m.in. koszulka z autografem Marcina Gortata oraz firmowe gadżety.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Röben