W ramach strategii firmy każdy z autoryzowanych salonów OKNOPLAST wprowadza zmiany związane z wystrojem wnętrz oraz zewnętrznymi oznaczeniami.
Fot. OknoplastNowa strategia OKNOPLAST to znacznie więcej designu i technologii również w obsłudze klienta. Jako jeden z największych europejskich producentów okien PVC chcemy zaskakiwać swoich klientów i obsługiwać ich na jak najwyższym poziomie. Takie założenie odpowiada także strategii OKNOPOLAST dotyczącej produktów, które wyróżniają się na tle innych branżowych firm wysoką jakością materiałów, przełomowymi rozwiązaniami ułatwiającymi codzienne użytkowanie okna oraz zwróceniem uwagi na design w każdym wnętrzu – mówi Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu firmy OKNOPLAST.
Odmienione salony to minimalistyczne i estetyczne wnętrza, w których główną ekspozycję stanowią różne modele okien dostępnych w ofercie OKNOPLAST. Prezentowane są one tak, jak później będą widoczne w domach klientów, czyli osadzone w ścianach. Ważnym punktem nowych salonów jest również L’atelier umożliwiające dobranie każdego szczegółu okna: począwszy do kolorystyki po rodzaje okuć i pakietów szybowych. Odświeżona aranżacja jest spójna z nową strategią i podejściem OKNOPLAST, który stawia na profesjonalną obsługę klienta i wygodę podczas wyboru okien. Informacje na temat produktów przedstawiane są w jasny sposób, wykorzystujący język wymiernych korzyści, które oferuje dany model, a okna prezentowane są w naturalnej aranżacji.
OKNOPLAST przeprowadził również zmianę strony internetowej, której efektem jest połączenie wysokiej funkcjonalności z minimalistycznym stylem typowym dla marek Premium. Marka stawia również na swoją obecność w Internecie. Dzięki blogowi, kontach na Facebooku, Instagramie oraz YouTube może w szybki sposób docierać do klientów, informować ich o designie i najnowszych trendach w wystroju wnętrz czy budownictwie.
Przy stworzeniu koncepcji wizerunku salonów OKNOPLAST zaprosił do współpracy biuro architektoniczne “Panek + Wroczek Architekci”. Grupa OKNOPLAST posiada łącznie ponad 2500 salonów sprzedaży w całej Europie i planuje zwiększyć ich ilość o 10 proc., czyli o 300 salonów w szczególności na rynku polskim, niemieckim, francuskim oraz włoskim.
Odmienione salony to minimalistyczne i estetyczne wnętrza, w których główną ekspozycję stanowią różne modele okien dostępnych w ofercie OKNOPLAST. Prezentowane są one tak, jak później będą widoczne w domach klientów, czyli osadzone w ścianach. Ważnym punktem nowych salonów jest również L’atelier umożliwiające dobranie każdego szczegółu okna: począwszy do kolorystyki po rodzaje okuć i pakietów szybowych. Odświeżona aranżacja jest spójna z nową strategią i podejściem OKNOPLAST, który stawia na profesjonalną obsługę klienta i wygodę podczas wyboru okien. Informacje na temat produktów przedstawiane są w jasny sposób, wykorzystujący język wymiernych korzyści, które oferuje dany model, a okna prezentowane są w naturalnej aranżacji.
REKLAMA:
OKNOPLAST przeprowadził również zmianę strony internetowej, której efektem jest połączenie wysokiej funkcjonalności z minimalistycznym stylem typowym dla marek Premium. Marka stawia również na swoją obecność w Internecie. Dzięki blogowi, kontach na Facebooku, Instagramie oraz YouTube może w szybki sposób docierać do klientów, informować ich o designie i najnowszych trendach w wystroju wnętrz czy budownictwie.
Przy stworzeniu koncepcji wizerunku salonów OKNOPLAST zaprosił do współpracy biuro architektoniczne “Panek + Wroczek Architekci”. Grupa OKNOPLAST posiada łącznie ponad 2500 salonów sprzedaży w całej Europie i planuje zwiększyć ich ilość o 10 proc., czyli o 300 salonów w szczególności na rynku polskim, niemieckim, francuskim oraz włoskim.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Oknoplast