W ramach strategii firmy każdy z autoryzowanych salonów OKNOPLAST wprowadza zmiany związane z wystrojem wnętrz oraz zewnętrznymi oznaczeniami.

Odmienione salony to minimalistyczne i estetyczne wnętrza, w których główną ekspozycję stanowią różne modele okien dostępnych w ofercie OKNOPLAST. Prezentowane są one tak, jak później będą widoczne w domach klientów, czyli osadzone w ścianach. Ważnym punktem nowych salonów jest również L’atelier umożliwiające dobranie każdego szczegółu okna: począwszy do kolorystyki po rodzaje okuć i pakietów szybowych. Odświeżona aranżacja jest spójna z nową strategią i podejściem OKNOPLAST, który stawia na profesjonalną obsługę klienta i wygodę podczas wyboru okien. Informacje na temat produktów przedstawiane są w jasny sposób, wykorzystujący język wymiernych korzyści, które oferuje dany model, a okna prezentowane są w naturalnej aranżacji.
REKLAMA:
OKNOPLAST przeprowadził również zmianę strony internetowej, której efektem jest połączenie wysokiej funkcjonalności z minimalistycznym stylem typowym dla marek Premium. Marka stawia również na swoją obecność w Internecie. Dzięki blogowi, kontach na Facebooku, Instagramie oraz YouTube może w szybki sposób docierać do klientów, informować ich o designie i najnowszych trendach w wystroju wnętrz czy budownictwie.
Przy stworzeniu koncepcji wizerunku salonów OKNOPLAST zaprosił do współpracy biuro architektoniczne “Panek + Wroczek Architekci”. Grupa OKNOPLAST posiada łącznie ponad 2500 salonów sprzedaży w całej Europie i planuje zwiększyć ich ilość o 10 proc., czyli o 300 salonów w szczególności na rynku polskim, niemieckim, francuskim oraz włoskim.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Oknoplast