Jury konkursu "Łazienka na nowo" postanowiło nagrodzić trzy projekty łazienek, powstałych w oparciu o produkty marki Opoczno i Cersanit.
Zakończył się drugi etap konkursu „Łazienka na nowo”. Zadaniem architektów i projektantów wnętrz było przygotowanie wizualizacji łazienki wybranej spośród zdjęć przesłanych przez użytkowników serwisu Homebook.pl. Zgłoszone do pierwszego etapu konkursu pomieszczenia były często w opłakanym stanie, a ich opisy wskazywały na konieczność szybkiego remontu.
Użytkownicy dodatkowo wskazywali styl, który ich najbardziej zainspirował. W tym celu mogli wybierać spośród aranżacji marki Opoczno.
Do drugiego etapu wytypowanych zostało 20 łazienek. Jak bardzo potrzebują remontu można zobaczyć tutaj. Projektanci przygotowali swoją wizję tych pomieszczeń, wykorzystując w nich produkty marki Opoczno. Wszystkie projekty były inspirujące i pokazywały, jak ciekawie można zaaranżować łazienkową przestrzeń.
Anna Błaszak, łazienka, 1miejsce przed metamorfozą. Fot. Opoczno
Anna Błaszak, łazienka, 1miejsce po metamorfozie. Fot. Opoczno
Projekt idealnie spełniał wymagania opisane w zgłoszeniu. Rozkład sprzętów w projekcie zgadzał się z lokalizacją istniejących przyłączy a rozmieszczenie sprzętów było zgodne z zasadami ergonomii. Nie bez znaczenia była również artystyczna wizja samego wnętrza, jak i estetyka wizualizacji.
Anna Błaszak, łazienka, 1miejsce po metamorfozie. Fot. Opoczno
Anna Błaszak, łazienka, 1miejsce po metamorfozie. Fot. Opoczno
Projektantka wykorzystała kształt pomieszczenia do stworzenia zamykanej przestrzeni na składowanie, piecyk i pralkę, dzięki czemu wnętrze nie sprawia wrażenia przeładowanego. Drzwi przesuwne doskonale nadały się do małej przestrzeni, nie kolidując ze sprzętami, a dobór jasnego drewna, bieli ceramiki w zestawieniu z kontrastowymi czarno - białymi płytkami Pret-a-Porter Opoczno ocieplił i nadał pomieszczeniu spektakularnego, nowoczesnego charakteru. Umywalka Metropolitan marki Opoczno naprzeciwko wejścia stworzyła oś widokową a użycie lustra na całą szerokość ściany jeszcze bardziej powiększyło optycznie przestrzeń.
Beata Królikowska, łazienka, 2miejsce przed metamorfozą. Fot. Opoczno
Jury doceniło ponadczasowość projektu – podczas gdy moda na inne kolory przemija, szarości są niemal zawsze na topie. Poza tym, można ją urozmaicać dodatkami w innych kolorach, które możemy zmieniać w zależności od naszego nastroju czy obowiązującej mody.
Beata Królikowska, łazienka, 2miejsce po metamorfozie. Fot. Opoczno
WizualHome3D, łazienka przed metamorfozą. Fot. Opoczno
Całkowicie klasyczne wnętrze w tym przypadku mogłoby się kojarzyć z czymś nudnym i przewidywalnym, przy nowoczesnym istniała obawa, że wyjdzie z mody w krótkim czasie.
Zaproponowana aranżacja pogodziła oba style, a dodatki w postaci drewnianej półki i kosza, wprowadziły do wnętrza klimat przytulności.
WizualHome3D, łazienka po metamorfozie. Fot. Opoczno
Nagrodą dla zwycięzcy jest wyjazd do Bolonii na zbliżające się Międzynarodowe Targi CERSAIE.
Użytkownicy dodatkowo wskazywali styl, który ich najbardziej zainspirował. W tym celu mogli wybierać spośród aranżacji marki Opoczno.
REKLAMA:
Do drugiego etapu wytypowanych zostało 20 łazienek. Jak bardzo potrzebują remontu można zobaczyć tutaj. Projektanci przygotowali swoją wizję tych pomieszczeń, wykorzystując w nich produkty marki Opoczno. Wszystkie projekty były inspirujące i pokazywały, jak ciekawie można zaaranżować łazienkową przestrzeń.
Autorką zwycięskiego projektu została Anna Błaszak
Anna Błaszak, łazienka, 1miejsce przed metamorfozą. Fot. Opoczno
Anna Błaszak, łazienka, 1miejsce po metamorfozie. Fot. Opoczno
Projekt idealnie spełniał wymagania opisane w zgłoszeniu. Rozkład sprzętów w projekcie zgadzał się z lokalizacją istniejących przyłączy a rozmieszczenie sprzętów było zgodne z zasadami ergonomii. Nie bez znaczenia była również artystyczna wizja samego wnętrza, jak i estetyka wizualizacji.
Anna Błaszak, łazienka, 1miejsce po metamorfozie. Fot. Opoczno
Anna Błaszak, łazienka, 1miejsce po metamorfozie. Fot. Opoczno
Projektantka wykorzystała kształt pomieszczenia do stworzenia zamykanej przestrzeni na składowanie, piecyk i pralkę, dzięki czemu wnętrze nie sprawia wrażenia przeładowanego. Drzwi przesuwne doskonale nadały się do małej przestrzeni, nie kolidując ze sprzętami, a dobór jasnego drewna, bieli ceramiki w zestawieniu z kontrastowymi czarno - białymi płytkami Pret-a-Porter Opoczno ocieplił i nadał pomieszczeniu spektakularnego, nowoczesnego charakteru. Umywalka Metropolitan marki Opoczno naprzeciwko wejścia stworzyła oś widokową a użycie lustra na całą szerokość ściany jeszcze bardziej powiększyło optycznie przestrzeń.
Beata Królikowska, łazienka, 2miejsce przed metamorfozą. Fot. Opoczno
Laureat drugiego miejsca – Beata Królikowska...
... z biura projektowego ARTIEGO Lublin zaproponowała łazienkę utrzymaną w szarościach z użyciem płytek z serii Light Marble marki Opoczno.Jury doceniło ponadczasowość projektu – podczas gdy moda na inne kolory przemija, szarości są niemal zawsze na topie. Poza tym, można ją urozmaicać dodatkami w innych kolorach, które możemy zmieniać w zależności od naszego nastroju czy obowiązującej mody.
Beata Królikowska, łazienka, 2miejsce po metamorfozie. Fot. Opoczno
Trzecią nagrodzoną aranżację, wykonaną przez WizualHome3D...
... wybrano ze względu na umiejętny mariaż klasycznego stylu płytek kolekcji Light Marble Opoczno z nowoczesnym, minimalistycznym designem ceramiki i mebli łazienkowych.WizualHome3D, łazienka przed metamorfozą. Fot. Opoczno
Całkowicie klasyczne wnętrze w tym przypadku mogłoby się kojarzyć z czymś nudnym i przewidywalnym, przy nowoczesnym istniała obawa, że wyjdzie z mody w krótkim czasie.
Zaproponowana aranżacja pogodziła oba style, a dodatki w postaci drewnianej półki i kosza, wprowadziły do wnętrza klimat przytulności.
WizualHome3D, łazienka po metamorfozie. Fot. Opoczno
Nagrodą dla zwycięzcy jest wyjazd do Bolonii na zbliżające się Międzynarodowe Targi CERSAIE.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: OPOCZNO