Firma Hörmann – znany producent bram i drzwi – który od wielu lat sponsoruje międzynarodowe rozgrywki piłki nożnej, teraz zaangażował się w dodatkowy długofalowy sponsoring sportów zimowych. W tym sezonie firma dołączyła do kręgów sponsorów Premium Pucharu Świata BMW IBU World Cup i Mistrzostw Świata w Biathlonie.
Fot. Hörmann
Stąd szeroka obecność reklamowa firmy Hörmann na stadionie, wzdłuż trasy biegu i na stanowiskach strzelniczych podczas Pucharu Świata BMW IBU World Cup i Mistrzostw Świata w Biathlonie.
W ciągu ostatnich lat biathlon stał się jedną z najpopularniejszych dyscyplin sportów zimowych, szczególnie w Niemczech, Czechach i krajach skandynawskich, które należą do bardzo ważnych rynków zbytu firmy Hörmann. W Polsce również zyskuje on coraz większe znaczenie i coraz szersze grono kibiców.
W każdy weekend miliony widzów spędzają czas przed ekranem telewizorów, śledząc transmisje z zawodów, co każdego roku pozwala dotrzeć do 500 milionów osób w całej Europie. Dlatego dział komunikacji marketingowej firmy Hörmann właśnie w ten sposób postanowił umacniać pozycję marki Hörmann wśród zainteresowanych budowaniem
i remontowaniem.
- W miesiącach zimowych nie organizuje się międzynarodowych meczów piłki nożnej. Dlatego nasza obecność reklamowa podczas odbywających się właśnie w tym czasie zawodów Pucharu Świata w Biathlonie jest idealnym uzupełnieniem naszego zaangażowania w międzynarodowe rozgrywki piłkarskie – powiedział Christoph Hörmann z firmy Hörmann.
Sezon w biathlonie rozpoczął się końcem listopada w szwedzkim Östersund, a zakończy w połowie marca w stolicy Norwegii Oslo.
Stąd szeroka obecność reklamowa firmy Hörmann na stadionie, wzdłuż trasy biegu i na stanowiskach strzelniczych podczas Pucharu Świata BMW IBU World Cup i Mistrzostw Świata w Biathlonie.
W ciągu ostatnich lat biathlon stał się jedną z najpopularniejszych dyscyplin sportów zimowych, szczególnie w Niemczech, Czechach i krajach skandynawskich, które należą do bardzo ważnych rynków zbytu firmy Hörmann. W Polsce również zyskuje on coraz większe znaczenie i coraz szersze grono kibiców.
REKLAMA:
W każdy weekend miliony widzów spędzają czas przed ekranem telewizorów, śledząc transmisje z zawodów, co każdego roku pozwala dotrzeć do 500 milionów osób w całej Europie. Dlatego dział komunikacji marketingowej firmy Hörmann właśnie w ten sposób postanowił umacniać pozycję marki Hörmann wśród zainteresowanych budowaniem
i remontowaniem.
- W miesiącach zimowych nie organizuje się międzynarodowych meczów piłki nożnej. Dlatego nasza obecność reklamowa podczas odbywających się właśnie w tym czasie zawodów Pucharu Świata w Biathlonie jest idealnym uzupełnieniem naszego zaangażowania w międzynarodowe rozgrywki piłkarskie – powiedział Christoph Hörmann z firmy Hörmann.
Sezon w biathlonie rozpoczął się końcem listopada w szwedzkim Östersund, a zakończy w połowie marca w stolicy Norwegii Oslo.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Hörmann