Dwie spółki-córki, w Delhi i w Dubaju, uruchomił białostocki Promotech. Ich zadaniem jest m.in. rozbudowa sieci i wzrost sprzedaży maszyn w tamtych regionach świata.
Promotech Delhi, fot. PromotechDwa nowe podmioty – Promotech Fabrication Machines Private Limited, w Delhi oraz Promotech Middle East w Dubaju zostały zarejestrowane w lutym i już rozpoczęły swoją aktywność na rynkach.
Do inwestycji w Indiach Promotech przygotowywał się od kilku lat. Ostatecznie wybór lokalizacji padł na Delhi, a jednym z powodów utworzenia spółki była potrzeba wypromowania na tym rynku nowych wyrobów .
Obecnie w Delhi funkcjonuje biuro handlowe spółki i niewielki magazyn. Pod koniec kwietnia dotrze tam pierwsza dostawa maszyn z Polski - głównie wózków spawalniczych, ukosowarek, puncherów, wiertarek do szyn kolejowych, narzędzi i części zamiennych.
Promotech Dubaj, fot. PromotechWedług Promotechu rynek indyjski zyskuje na znaczeniu i obecnie wychodzi z cienia Chin, ze względu na wielkość i tempo rozwoju gospodarki.
Zwiększenie sprzedaży maszyn i udziału w rynku, to zadanie Promotech Middle East - nowego podmiotu, utworzonego w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Początkowo polski eksporter, zaangażowany w organizację spółki w Indiach, nie planował inwestycji kapitałowej na terenie Emiratów.
Prócz tego, najważniejszym zadaniem nowego podmiotu będzie rozwój sieci sprzedaży w pozostałych krajach Półwyspu Arabskiego takich jak: Kuwejt, Arabia Saudyjska, Katar, Oman.
Tak jak w Indiach, również w Dubaju obecnie funkcjonuje biuro handlowe spółki i magazyn, koordynowane przez handlowca - managera firmy.
Do inwestycji w Indiach Promotech przygotowywał się od kilku lat. Ostatecznie wybór lokalizacji padł na Delhi, a jednym z powodów utworzenia spółki była potrzeba wypromowania na tym rynku nowych wyrobów .
Obecnie w Delhi funkcjonuje biuro handlowe spółki i niewielki magazyn. Pod koniec kwietnia dotrze tam pierwsza dostawa maszyn z Polski - głównie wózków spawalniczych, ukosowarek, puncherów, wiertarek do szyn kolejowych, narzędzi i części zamiennych.
Promotech Dubaj, fot. PromotechWedług Promotechu rynek indyjski zyskuje na znaczeniu i obecnie wychodzi z cienia Chin, ze względu na wielkość i tempo rozwoju gospodarki.
Zwiększenie sprzedaży maszyn i udziału w rynku, to zadanie Promotech Middle East - nowego podmiotu, utworzonego w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Początkowo polski eksporter, zaangażowany w organizację spółki w Indiach, nie planował inwestycji kapitałowej na terenie Emiratów.
Prócz tego, najważniejszym zadaniem nowego podmiotu będzie rozwój sieci sprzedaży w pozostałych krajach Półwyspu Arabskiego takich jak: Kuwejt, Arabia Saudyjska, Katar, Oman.
REKLAMA:
Tak jak w Indiach, również w Dubaju obecnie funkcjonuje biuro handlowe spółki i magazyn, koordynowane przez handlowca - managera firmy.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Promotech