Rozstrzygnięcie I edycji konkursu #wStyluParadyż

Podziel się:
Setki zgłoszeń napłynęło do pierwszej edycji konkursu, zorganizowanego w ramach kampanii marketingowej #wStyluParadyż. Nagroda w wysokości 10 000 zł, projekt łazienki oraz płytki marki Paradyż trafiły do Katarzyny Jędrzejczak z Warszawy.

Laureatka pierwszej edycji konkursu #wStyluParadyż, Fot. Ceramika ParadyżLaureatka pierwszej edycji konkursu #wStyluParadyż, Fot. Ceramika ParadyżLaureatka odwiedziła salon firmowy producenta, gdzie wraz z ambasadorką edycji Jagodą Kutkowską z bloga Lovingit oraz Agnieszką Biernat, architektem Ceramiki Paradyż opracowała wymarzony projekt swojej łazienki oraz odebrała nagrodę – czek na remont o wartości 10 000 zł.

- Wyłonienie zwycięzcy było nie lada wyzwaniem. Spośród setek zgłoszeń wybraliśmy dziesięć najlepszych, nad którymi przez długi czas obradowaliśmy. Na wygraną zasłużyło zdjęcie Kasi Jędrzejczak, która na co dzień jest urzędnikiem państwowym i zapaloną Instagramowiczką, a przede wszystkim wzorową żoną i mamą. To właśnie swojego syna Kajtka sfotografowała w przepięknym kadrze i tym zdjęciem skradła nasze serca – mówi Karolina Wesołowska, dyrektor marketingu Ceramiki Paradyż. Zwycięskie zdjęcie oznaczone hashtagiem #wStyluPardyż można zobaczyć na profilu laureatki.
REKLAMA:

Ambasadorka zakończonej edycji, Jagoda z Lovingit, gromadzi na swoim kanale tysiące fanów poszukujących ciekawych aranżacji wnętrz oraz pomysłów na samodzielne kreowanie przestrzeni osobistej. W czasie trwania akcji dzieliła się z nimi poradami dotyczącymi urządzania łazienek praktycznych, zgodnych z trendami oraz zakładanym budżetem. Blogerka weszła również w skład jury konkursowego. - To była jedna z najlepszych kampanii w jakiej brałam udział. Idealnie dopasowana do profilu mojego bloga i moich czytelników. Świetne nagrody, ekipa i atmosfera na planie. Współpraca z marką wśród ulubionych blogerek i Doroty Szelągowskiej to sama przyjemność. Możliwość bezpośredniego wręczenia nagrody laureatce mojej edycji konkursu - bezcenna! Dziękuję firmie za ciepłe przyjęcie i mam nadzieję, że to początek naszej współpracy. Bycie ambasadorką marki, która ma swoją tradycję, jakość i ponadczasowy design to niezapomniana przygoda! – mówi Jagoda Kutkowska.

Trwająca od czerwca br. kampania #wStyluParadyż ma na celu inspirować klientów i pokazać szerokie możliwości aranżacji łazienek z wykorzystaniem produktów Ceramiki Paradyż.

W najbliższych tygodniach ogłoszone zostaną wyniki kolejnych dwóch edycji. #wStyluParadyż potrwa do 31 sierpnia 2017. Finał z udziałem Doroty Szelągowskiej zaplanowano na wrzesień br.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Ceramika Paradyż
#wiadomości #nagrody #wnetrza #konkursy #paradyz

Więcej tematów: