Sukcesem zakończyło się jedno z najważniejszych wydarzeń w branży mebli kuchennych, AGD, RTV i IT. Wyjątkowe, bo łączące ofertę kilku branż, były Targi Max Expo 2017, odbywające się w przestrzeni Hotelu Gołębiewski w Karpaczu. W ciągu trzech dni – 15-17 września – zaprezentowano najnowsze trendy oraz inspirujące nowości produktowe w zakresie projektowania kuchni, sprzętów gospodarstwa domowego, elektroniki oraz akcesoriów wyposażenia wnętrz. Jakie unikatowe rozwiązania zaproponowali wystawcy?
Fot. Targi Max Expo 2017Fot. Targi Max Expo 2017
Organizatorem targów była Galicja Tomaszek – firma skupiająca najszybciej rozwijające się w Polsce sieci mebli kuchennych – Max Kuchnie oraz sklepy ze sprzętem AGD, RTV i elektroniką – Max Elektro. To pierwsze tak duże wydarzenie w branży, bowiem łączy przegląd produktów z kilku segmentów rynku. Ponad 1200 uczestników miało możliwość przeglądu pełnej oferty blisko 70. kluczowych producentów i dystrybutorów.
Fot. Targi Max Expo 2017Fot. Targi Max Expo 2017
Fot. Targi Max Expo 2017Fot. Targi Max Expo 2017
– Podczas targów podsumowaliśmy owocne 25 lat naszej działalności oraz przedstawiliśmy najważniejsze kierunki rozwoju. Specjalne miejsce ekspozycji miała też marka Verle Kuchen, oferująca ekskluzywne meble kuchenne. Na 150 m2 zaaranżowano topowe modele kuchni. Nasza nowa marka podjęła niedawno strategiczną współpracę z firmą Siemens, co pozwala śmiało określać ją jako synonim niemieckiej precyzji. Ogromna skala wydarzenia oraz wyrazy uznania naszych partnerów biznesowych są dowodem na sukces targów oraz kluczową pozycję sieci Max Kuchnie i Max Elektro na rynku – mówi Ewa Tomaszek, prezes zarządu firmy Galicja Tomaszek.
Organizatorem targów była Galicja Tomaszek – firma skupiająca najszybciej rozwijające się w Polsce sieci mebli kuchennych – Max Kuchnie oraz sklepy ze sprzętem AGD, RTV i elektroniką – Max Elektro. To pierwsze tak duże wydarzenie w branży, bowiem łączy przegląd produktów z kilku segmentów rynku. Ponad 1200 uczestników miało możliwość przeglądu pełnej oferty blisko 70. kluczowych producentów i dystrybutorów.
Fot. Targi Max Expo 2017Fot. Targi Max Expo 2017
Pierwszy raz na tak dużą skalę
Poza asortymentem mebli kuchennych, dużego AGD, akcesoriów meblowych oraz dodatków, wystawcy prezentowali małe urządzenia AGD i RTV, takie jak odtwarzacze muzyki, nawigacje samochodowe, odkurzacze, żelazka czy suszarki do włosów. Duży dział stanowiły także multimedia: telewizory, telefony komórkowe, laptopy, deskorolki elektryczne, konsole oraz akcesoria z nimi związane. Oprócz flagowych projektów Galicji Tomaszek – „Cała kuchnia w jednym miejscu”, prezentacji marki Kernau oraz Verle Kuchen, na targach można było zobaczyć takich producentów jak: Amica, Siemens, Samsung, Gorenje, GTV, Hettich, Bosch, Rejs, LG, Beko, Whirlpool, Zelmer, Hotpoint, Smeg, Franke i wiele innych. Prezentacja szerokiej gamy produktów i najnowocześniejszych rozwiązań w branży to jednak nie wszystko. Uczestnicy wysłuchali także ciekawego wykładu prof. dr hab. Henryka Mruka pt. „Jak sprzedawać drogie kuchnie i obsługiwać wymagających klientów”. Spotkanie było także doskonałą możliwością nawiązania nowych relacji biznesowych.Fot. Targi Max Expo 2017Fot. Targi Max Expo 2017
– Podczas targów podsumowaliśmy owocne 25 lat naszej działalności oraz przedstawiliśmy najważniejsze kierunki rozwoju. Specjalne miejsce ekspozycji miała też marka Verle Kuchen, oferująca ekskluzywne meble kuchenne. Na 150 m2 zaaranżowano topowe modele kuchni. Nasza nowa marka podjęła niedawno strategiczną współpracę z firmą Siemens, co pozwala śmiało określać ją jako synonim niemieckiej precyzji. Ogromna skala wydarzenia oraz wyrazy uznania naszych partnerów biznesowych są dowodem na sukces targów oraz kluczową pozycję sieci Max Kuchnie i Max Elektro na rynku – mówi Ewa Tomaszek, prezes zarządu firmy Galicja Tomaszek.
REKLAMA:
Kreatywne formy ekspozycji i premiery
Trzydniowe targi stały się okazją nie tylko do prezentacji innowacyjnych rozwiązań produktowych, ale również trendów w strategii marketingowej. – Stoisko marki KERNAU cieszyło się chyba największym zainteresowaniem spośród wszystkich wystawców. To głównie dzięki ciekawemu konceptowi. Do współpracy zatrudniliśmy profesjonalnych aktorów – mimów, którzy najlepiej podkreślali nowe przesłanie naszej marki: „Te sprzęty mówią same za siebie”. Ten kreatywny i wyróżniający się na tle konkurencji model komunikacji wdrażamy, począwszy od targów, również w materiałach promocyjnych. Ciekawość wzbudziła premiera naszego najnowszego projektu – Plasma Norm, czyli filtra plazmowego, dedykowanego okapom. Usuwa on ponad 95% wszelkich zanieczyszczeń, bakterii i grzybów z kuchennego powietrza, dodatkowo nie trzeba go wymieniać, co zapewnia długotrwałą i bezawaryjną pracę okapu – mówi Melania Kołcz – prezes Kernau Polska. Ciekawe formy ekspozycji, premiery, ekskluzywna przestrzeń wystawiennicza i prelekcje o tematyce biznesowej to nie wszystko. Całe wydarzenie uświetnił koncert zespołu Enej oraz koncert Ani Dąbrowskiej na zakończenie Max Expo 2017. Sukces targów pozwala organizatorom odważnie myśleć o kolejnej edycji wydarzenia w przyszłym roku.REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Targi Max Expo 2017