W dniach 7-8 grudnia 2017 roku w Sandomierzu odbył się XIX Konwent Stolarki VIP. To jedno z największych wydarzeń w Polsce skupiające producentów okien i drzwi, dostawców oraz dystrybutorów. Patronem Generalnym tegorocznego Konwentu była marka Pilkington, która po raz pierwszy otworzyła drzwi swojej huty w Sandomierzu dla uczestników spotkania branżowego.
Fot. PilkingtonMisją Konwentu jest edukacja oraz promocja dobrych praktyk w branży stolarki budowlanej. Jak co roku dwa dni wypełniły spotkania z ekspertami oraz autorytetami nie tylko z dziedziny stolarki lecz także prawa, czy biznesu. Uczestnicy Konwentu otrzymali sporą dawkę wiedzy branżowej, poszerzyli kontakty, a także poznali nowości rynkowe zaprezentowane przez producentów.
Patron Generalny Konwentu - marka Pilkington, przygotował dla wszystkich 110 uczestników wydarzenia nie lada niespodziankę. Pierwszego dnia imprezy zorganizowano bowiem wycieczkę po hucie szkła Pilkington Polska w Sandomierzu. Było to cenne doświadczenie dla wszystkich zainteresowanych technologiami szklanymi i najnowszymi rozwiązanymi w branży szklarskiej.
Otwierając drzwi naszej huty chcieliśmy wprowadzić uczestników Konwentu w nasz świat - świat nowoczesnych technologii, postępu i zaangażowana w tworzenie produktów najwyższej jakości, znajdujących zastosowanie w najbardziej śmiałych i złożonych realizacjach – mówi Ewelina Wójcicka, koordynator ds. komunikacji marketingowej w NSG Group, właściciela marki Pilkington.
Opatentowana i wykorzystywana przez nas metoda float to najnowocześniejsza dostępna technologia na świecie, dzięki której jesteśmy w stanie zaspokoić potrzeby rynku architektonicznego i motoryzacyjnego, a także wyprodukować i dostarczyć specjalistyczne szkła do zastosowań w meblarstwie czy sprzęcie AGD – dodaje.
Konwent Stolarki VIP to doskonała okazja na zapoznanie się z nowościami branżowymi. Podczas prezentacji właściwości specjalistycznych szyb przeciwpożarowych Piotr Mazurkiewicz, Product Manager w firmie Pilkington IGP, pokazał jak szyby Pilkington Pyrostop® zachowują się podczas poddania ich próbie ogniowej.
Patron Generalny Konwentu - marka Pilkington, przygotował dla wszystkich 110 uczestników wydarzenia nie lada niespodziankę. Pierwszego dnia imprezy zorganizowano bowiem wycieczkę po hucie szkła Pilkington Polska w Sandomierzu. Było to cenne doświadczenie dla wszystkich zainteresowanych technologiami szklanymi i najnowszymi rozwiązanymi w branży szklarskiej.
REKLAMA:
Otwierając drzwi naszej huty chcieliśmy wprowadzić uczestników Konwentu w nasz świat - świat nowoczesnych technologii, postępu i zaangażowana w tworzenie produktów najwyższej jakości, znajdujących zastosowanie w najbardziej śmiałych i złożonych realizacjach – mówi Ewelina Wójcicka, koordynator ds. komunikacji marketingowej w NSG Group, właściciela marki Pilkington.
Opatentowana i wykorzystywana przez nas metoda float to najnowocześniejsza dostępna technologia na świecie, dzięki której jesteśmy w stanie zaspokoić potrzeby rynku architektonicznego i motoryzacyjnego, a także wyprodukować i dostarczyć specjalistyczne szkła do zastosowań w meblarstwie czy sprzęcie AGD – dodaje.
Konwent Stolarki VIP to doskonała okazja na zapoznanie się z nowościami branżowymi. Podczas prezentacji właściwości specjalistycznych szyb przeciwpożarowych Piotr Mazurkiewicz, Product Manager w firmie Pilkington IGP, pokazał jak szyby Pilkington Pyrostop® zachowują się podczas poddania ich próbie ogniowej.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Pilkington