Przed showroomem GROHE na ulicy Via Crocefisso 19 stanął monumentalny, czarny sześcian – multimedialna instalacja artystyczna. W jego wnętrzu widzowie mieli okazję poznać historię nowej kolekcji ATRIO. Była to opowieść przedstawiająca dwie wiodące cechy linii: elegancję i precyzję.
Fot. GroheNowa linia ATRIO to elegancja w najczystszym jej rozumieniu wyrażona przez jedną figurę geometryczną – okrąg, który oznacza efektywność, kobiecość oraz perfekcję. Cylindryczny pierścień jest symbolem obietnicy, zaś surowa konstrukcja nowej kolekcji ATRIO zapewnia ponadczasową elegancję w każdym otoczeniu. Kolekcja wyróżnia się symetrycznymi skrzyżowaniami i precyzyjną dbałością o proporcje oraz skalę. Elegancja kolekcji ATRIO daje projektantom wnętrz, architektom i konsumentom większą elastyczność w zakresie kreowania przestrzeni kąpielowych.
Ideą, która przyświeca nowej kolekcji marki GROHE jest trwałość. Jak wyjaśnia Michael Seum, Vice President Design w GROHE ,,Ma on w sobie coś kultowego. Nie chodzi tu o podejmowanie ryzyka, ale o zwracanie uwagi na szczegóły i dbałość o proporcje. Moim zdaniem prowadzanie modyfikacji w projekcie nie różni się od projektowania od podstaw. Kiedy zaczynaliśmy pracę nad ATRIO, naszym głównym założeniem było stworzenie kultowego produktu. Ikoną jest dla mnie coś, co można narysować z pamięci. Coś, co za dziesięć lat będzie tak samo kultowe jak pierwszego dnia. Składamy w tym projekcie oczywiście hołd poprzedniej generacji ATRIO, ale zmierzamy w nowym kierunku.” Daje to wolność konsumentom, architektom i projektantom wnętrz w wykorzystaniu tej kolekcji do wielu projektów. Atrio łączyło w sobie design utożsamiany z dwoma stylami: contemporary oraz cosmopolitan. Wprowadzana właśnie nowa seria ATRIO została na dobre zakorzeniona w naszym stylu contemporary, który jest jednym z najbardziej ponadczasowych w portfolio GROHE SPA.
Sekwencje wideo w połączeniu z muzyką i specjalną instalacją wodną zaprezentowane podczas targów Fuorisalone umożliwiały gościom zanurzenie się w dwóch decydujących atrybutach najnowszego projektu GROHE. Showroom GROHE jest otwarty dla zwiedzających od 17 do 22 kwietnia w godzinach od 10:00 do 20:00, z wyjątkiem środy 18.04., kiedy godziny otwarcia to 11:00 - 14:00.
Ideą, która przyświeca nowej kolekcji marki GROHE jest trwałość. Jak wyjaśnia Michael Seum, Vice President Design w GROHE ,,Ma on w sobie coś kultowego. Nie chodzi tu o podejmowanie ryzyka, ale o zwracanie uwagi na szczegóły i dbałość o proporcje. Moim zdaniem prowadzanie modyfikacji w projekcie nie różni się od projektowania od podstaw. Kiedy zaczynaliśmy pracę nad ATRIO, naszym głównym założeniem było stworzenie kultowego produktu. Ikoną jest dla mnie coś, co można narysować z pamięci. Coś, co za dziesięć lat będzie tak samo kultowe jak pierwszego dnia. Składamy w tym projekcie oczywiście hołd poprzedniej generacji ATRIO, ale zmierzamy w nowym kierunku.” Daje to wolność konsumentom, architektom i projektantom wnętrz w wykorzystaniu tej kolekcji do wielu projektów. Atrio łączyło w sobie design utożsamiany z dwoma stylami: contemporary oraz cosmopolitan. Wprowadzana właśnie nowa seria ATRIO została na dobre zakorzeniona w naszym stylu contemporary, który jest jednym z najbardziej ponadczasowych w portfolio GROHE SPA.
REKLAMA:
Sekwencje wideo w połączeniu z muzyką i specjalną instalacją wodną zaprezentowane podczas targów Fuorisalone umożliwiały gościom zanurzenie się w dwóch decydujących atrybutach najnowszego projektu GROHE. Showroom GROHE jest otwarty dla zwiedzających od 17 do 22 kwietnia w godzinach od 10:00 do 20:00, z wyjątkiem środy 18.04., kiedy godziny otwarcia to 11:00 - 14:00.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Grohe