Dobiegła końca 12. edycja największego konsumenckiego badania siły marki w Polsce – Superbrands. Pośród brandów cieszących się największym zaufaniem konsumentów znalazła się marka Cersanit, która otrzymała tytuł Superbrands 2018 i Superbrands Polska Marka 2018.
Fot. CersanitW ostatniej edycji badania udział wzięło ponad 10 000 respondentów. Konsumenci pytani byli o znajomość marek, korzystanie z ich produktów i usług, a także o to, czy poleciliby lub odradzili dany brand. Ocenionych zostało w sumie 2000 marek, które wcześniej wybrano na podstawie badania pilotażowego. Tytuł Superbrands przyznany został najsilniejszym spośród wszystkich ocenianych brandów, Superbrands Polska Marka natomiast najlepszym spomiędzy tych, które powstały w Polsce. Cersanit uhonorowany został obydwoma zaszczytnymi tytułami w kategorii „Remont i wykończenie domu / ceramika sanitarna”.
- Wyróżnienia, które przyznawane są w wyniku zebranych opinii konsumentów mają dla nas wyjątkową wartość. Tworząc i udoskonalając produkty cały czas mamy na uwadze satysfakcję i zadowolenie klientów. Cieszymy się, że nasze starania zostały docenione. To dla nas znak, że prace z wykorzystaniem najnowszych technologii oraz poszukiwanie dobrego, ponadczasowego designu, to właściwie obrany kierunek rozwoju – powiedziała Małgorzata Krajewska-Szaruch, Brand Marketing Manager Cersanit.
Firma Superbrands powstała w 1994 roku w Wielkiej Brytanii i jest jedyną na świecie niezależną organizacją prowadzącą badania satysfakcji i zaufania konsumentów. Firma przyznaje wyróżnienia w oparciu o oceny konsumentów zebrane w niezależnym badaniu rynku. Superbrands działa obecnie w 87 krajach, w których promuje najsilniejsze marki poprzez opisywanie ich historii w Albumach Superbrands.
- Wyróżnienia, które przyznawane są w wyniku zebranych opinii konsumentów mają dla nas wyjątkową wartość. Tworząc i udoskonalając produkty cały czas mamy na uwadze satysfakcję i zadowolenie klientów. Cieszymy się, że nasze starania zostały docenione. To dla nas znak, że prace z wykorzystaniem najnowszych technologii oraz poszukiwanie dobrego, ponadczasowego designu, to właściwie obrany kierunek rozwoju – powiedziała Małgorzata Krajewska-Szaruch, Brand Marketing Manager Cersanit.
REKLAMA:
Firma Superbrands powstała w 1994 roku w Wielkiej Brytanii i jest jedyną na świecie niezależną organizacją prowadzącą badania satysfakcji i zaufania konsumentów. Firma przyznaje wyróżnienia w oparciu o oceny konsumentów zebrane w niezależnym badaniu rynku. Superbrands działa obecnie w 87 krajach, w których promuje najsilniejsze marki poprzez opisywanie ich historii w Albumach Superbrands.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Cersanit