Cerrad stawia na współpracę z młodymi polskimi projektantami. W kwietniu ruszyła premierowa edycja programu CERRAD CREATIVE DESIGN, podczas której studenci Wydziału Architektury Wnętrz Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie poznają tajniki projektowania nowoczesnej ceramiki wykończeniowej.

W ramach drugiego etapu akcji, marka Cerrad zorganizuje na Wydziale Architektury Wnętrz szereg warsztatów, podczas których wprowadzi młodych adeptów sztuki projektowania w tematykę tworzenia i produkcji płytek. Studenci opracują wówczas nowe wzory produktów ceramicznych na zaliczenie przedmiotu Projektowanie Architektury Wnętrz. Po zrealizowaniu obydwu etapów, Uczelnia przygotuje projekt ekskluzywnego katalogu-monografii prezentującego wszystkie przygotowane przez studentów wzory, a opracowania powstałe w trakcie warsztatów trafią na specjalną wystawę w siedzibie firmy.
REKLAMA:
Zacieśnienie relacji krakowskiej Akademii Sztuk Pięknych z prężnie działającą i rozwijającą się marką Cerrad otwiera przed młodym środowiskiem projektowym nowe perspektywy. Jak podkreślają organizatorzy, przedsięwzięcie powinno okazać się cennym doświadczeniem dla studentów i pedagogów z Wydziału Architektury Wnętrz.
– Na linii naszej współpracy spotkają się realia technologiczne oraz idee koncepcji. Takie twórcze zderzenie powinno zaowocować powstaniem projektów innowacyjnych oraz – co nie mniej ważne dla młodych adeptów sztuki projektowej – możliwych do wdrożenia. Myślę, że wszyscy zyskają w ten sposób cenne doświadczenia – podkreśla Artur Sieczka, przedstawiciel marki Cerrad. – Jesteśmy bardzo zadowoleni i dumni z możliwości współpracy ze studentami i wykładowcami Wydziału Architektury Wnętrz ASP w Krakowie. Wierzymy, że w ten sposób przyczynimy się także do promocji naszej marki wśród przyszłych specjalistów, którzy za chwilę przeniosą swoje wirtualne projekty do prawdziwych wnętrz!
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Cerrad