Decyzją Członków Związku Polskie Okna i Drzwi wyłoniono nowy Zarząd, na czele którego po raz kolejny stanął Janusz Komurkiewicz, członek zarządu FAKRO ds. marketingu. Walne Zgromadzenie odbyło się w ramach IX Kongresu Stolarki Polskiej.

Podczas Kongresu dyskutowano o trendach i rozwoju nowoczesnego budownictwa oraz o oczekiwaniach branży deweloperskiej co do budownictwa mieszkaniowego i zbiorowego zamieszkania. Jednak jednym z ważniejszych tematów pierwszego dnia Kongresu był panel poświęcony termomodernizacji. W Polsce ponad 50% budynków zostało wybudowanych przed 1988 rokiem i większość z nich wymaga już remontu. Programy dedykowane polepszeniu efektywności energetycznej budynków niestety nie są skierowane do klienta indywidualnego, dlatego celem POiD jest walka o przywrócenie ulg remontowo-budowlanych. Termomodernizacja budynków wykonanych w starych technologiach jest konieczna ze względów ekonomicznych, jak również w celu zmniejszenia emisji CO2 do atmosfery i zminimalizowania wszechobecnego smogu.


Podczas wieczornej Gali, FAKRO otrzymało dwa certyfikaty. Pierwszy – rekomendujący firmę przez Związek Polskie Okna i Drzwi oraz drugi za aktywne zaangażowanie i wsparcie promocji prawidłowego montażu wyrobów stolarki budowlanej w ramach IV edycji ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Dobry Montaż”.
REKLAMA:

- Jesteśmy bardzo dumni, że Pan Janusz Komurkiewicz po raz kolejny został Prezesem POiD. Cieszymy się, że branża stolarki docenia Jego zaangażowanie w działania branży – pointuje Sławomir Gawlik, dyrektor marketingu Grupy FAKRO.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Fakro