Armatura Kraków, wiodący polski producent branży sanitarnej i grzewczej, został wyróżniony srebrnym Laurem Konsumenta 2018. Przyznanie godła marce świadczy o wysokim poziomie satysfakcji jej klientów.
Fot. Armatura KrakówLaur Konsumenta to jedno z najbardziej rozpoznawalnych w naszym kraju wyróżnień przyznawanych nie przez jurorskie grono, lecz szeroką grupę respondentów. Metoda zbierania głosów gwarantuje ogólnopolską uniwersalność i wiarygodność wyników konkursu oraz sprawia, że rezultaty stanowią trafną odpowiedź na pytanie, które produkty w danej grupie towarowej są najbardziej popularne i cieszą się największym zaufaniem konsumentów. W tegorocznej edycji jedno z czołowych miejsc w kategorii armatura łazienkowa zajęła Armatura Kraków SA. Właściciel marki KFA zyskał tym samym prawo posługiwania się srebrnym Laurem Konsumenta 2018. – Laur Konsumenta jest dla nas szczególnie cennym wyróżnieniem. Fakt, że za nagrodą stoją realne głosy klientów świadczy o tym, że dobrze odczytujemy potrzeby grupy docelowej, a nasze produkty spełniają oczekiwania estetyczne i funkcjonalne polskich konsumentów. Dla przedsiębiorstwa działającego w sektorze B2C trudno o lepszą informację zwrotną z rynku – mówi Katarzyna Choniawko, kierownik Działu Marketingu Armatury Kraków SA – Przyznane wkrótce po obchodach jubileuszu 95-lecia firmy wyróżnienie to dla nas znak, że kultywowanie najlepszych tradycji może iść w parze z nowoczesnością, a gromadzone przez niemal wiek doświadczenie procentuje, stając się podwaliną dla znajdujących uznanie klientów innowacji – cieszy się przedstawicielka nagrodzonego przedsiębiorstwa. W tegorocznej edycji plebiscytu zbierano głosy telefonicznie oraz w sieci obejmującej ponad 15 000 serwisów internetowych, zadając respondentom pytanie: Którą armaturę łazienkową uważa Pan/Pani za najlepszą i poleca innym? Rezultaty wprost odzwierciedlają więc preferencje konsumentów i są dobrym wyznacznikiem podejmowania decyzji zakupowych. Armatura Kraków jest wiodącym producentem branży sanitarnej i grzewczej w Polsce.
Wykorzystując 95-letnie doświadczenie i działalność wyspecjalizowanych zakładów, firma dostarcza szeroką gamę baterii kuchennych i łazienkowych, natrysków i deszczowni; aluminiowe grzejniki centralnego ogrzewania; pełny asortyment zaworów, armatury grzewczej, wodnej, gazowej i c.o.; a także ceramiki sanitarnej, w tym umywalek: meblowych, nablatowych, wiszących i wpuszczanych, misek sedesowych - stojących i wiszących, bidetów, a także kompatybilnych stelaży podtynkowych, przycisków, mebli i akcesoriów. Wysoka jakość produktów wynika z ciągłej kontroli prawidłowości przebiegu całego procesu - od przygotowania projektu i dokumentacji technicznej, przez wytwarzanie i wykańczanie elementów aż po montaż oraz weryfikację jakości produktu końcowego. W jej utrzymaniu pomagają wdrożone w zakładach systemy zarządzania zgodne z normami ISO. – Cieszymy się, że starania podejmowane przez całą kadrę – od pracowników produkcji i kontrolerów jakości po kierowników i zarząd przynoszą oczekiwane rezultaty, znajdujące odzwierciedlenie nie tylko w obiektywnie potwierdzonej certyfikatami wartości produktów, ale także w satysfakcji klientów. Dla firmy takiej jak nasza zadowolenie konsumentów to podstawowy cel, a wyróżnienia takie jak Laur Konsumenta to najwyższy zaszczyt - mówi Katarzyna Choniawko.
Towary z asortymentu Armatury Kraków są dostępne w całym kraju dzięki rozbudowanej sieci sprzedaży i partnerskim relacjom handlowym z dystrybutorami. Konsekwentnie realizując strategię zwiększania zakresu i jakości oferowanych klientom usług, firma wdrożyła także system serwisowy, w ramach którego autoryzowani fachowcy dokonują naprawy w domu klienta w ciągu 48 godzin od zgłoszenia usterki.
Wykorzystując 95-letnie doświadczenie i działalność wyspecjalizowanych zakładów, firma dostarcza szeroką gamę baterii kuchennych i łazienkowych, natrysków i deszczowni; aluminiowe grzejniki centralnego ogrzewania; pełny asortyment zaworów, armatury grzewczej, wodnej, gazowej i c.o.; a także ceramiki sanitarnej, w tym umywalek: meblowych, nablatowych, wiszących i wpuszczanych, misek sedesowych - stojących i wiszących, bidetów, a także kompatybilnych stelaży podtynkowych, przycisków, mebli i akcesoriów. Wysoka jakość produktów wynika z ciągłej kontroli prawidłowości przebiegu całego procesu - od przygotowania projektu i dokumentacji technicznej, przez wytwarzanie i wykańczanie elementów aż po montaż oraz weryfikację jakości produktu końcowego. W jej utrzymaniu pomagają wdrożone w zakładach systemy zarządzania zgodne z normami ISO. – Cieszymy się, że starania podejmowane przez całą kadrę – od pracowników produkcji i kontrolerów jakości po kierowników i zarząd przynoszą oczekiwane rezultaty, znajdujące odzwierciedlenie nie tylko w obiektywnie potwierdzonej certyfikatami wartości produktów, ale także w satysfakcji klientów. Dla firmy takiej jak nasza zadowolenie konsumentów to podstawowy cel, a wyróżnienia takie jak Laur Konsumenta to najwyższy zaszczyt - mówi Katarzyna Choniawko.
REKLAMA:
Towary z asortymentu Armatury Kraków są dostępne w całym kraju dzięki rozbudowanej sieci sprzedaży i partnerskim relacjom handlowym z dystrybutorami. Konsekwentnie realizując strategię zwiększania zakresu i jakości oferowanych klientom usług, firma wdrożyła także system serwisowy, w ramach którego autoryzowani fachowcy dokonują naprawy w domu klienta w ciągu 48 godzin od zgłoszenia usterki.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Armatura Kraków