Holding Koki, wiodący producent elektronarzędzi, ogłosił najważniejsze informacje nt. swojej nowej marki "HiKOKI". Nowy brand największy nacisk kładzie na potrzeby profesjonalnych klientów w zakresie narzędzi elektrycznych i pneumatycznych. HiKOKI skupi się na produkcji bezprzewodowych, wysokowydajnych elektronarzędzi.
Fot. HiKOKI
Dzisiejsi użytkownicy końcowi przede wszystkim chcą wykonywać swoją pracę profesjonalnie, ale też zgodnie ze swoimi upodobaniami i przyzwyczajeniami – mówi Yasushi Fukui, dyrektor zarządzający Koki Holdings Europe GmbH i dyrektor generalny firmy Koki Holdings. Wysłuchaliśmy opinii klientów i chcemy stawić czoła wyzwaniu, które zapisaliśmy w zobowiązaniu marki wobec odbiorców. Robimy to, aby tworzyć narzędzia o dużej mocy, wytrzymałości, dokładności i mobilności dopasowane do wymagań i oczekiwań – dodaje.
Aby zidentyfikować wspomniane potrzeby użytkowników Holding Koki przeprowadził badania rynku, zbierając opinie odbiorców końcowych. Te wskazały jednoznacznie, że profesjonalni klienci cenią sobie możliwość wykonania pracy w dowolnym miejscu za pomocą narzędzi, które są wydajne, trwałe i dokładne.
Przeprowadzone zmiany spowodują m.in. stworzenie portfeli najpopularniejszych i najbardziej pożądanych produktów w poszczególnych krajach oraz analizowanie i bieżące reagowanie na potrzeby rynków. Planem marki jest także usprawnienie procesu, który pozwoli odzwierciedlić obecne i przyszłe potrzeby w zakresie rozwoju produktu. Istniejące dotychczas procesy w zakresie badań, rozwoju, projektowania, zarządzania produktem i komunikacji marketingowej zostały ocenione, zmienione i zoptymalizowane.
Firma rozpoczęła swoją działalność 70 lat temu od produkcji wiertarek mechanicznych i od tego czasu pracowała nad rozszerzeniem bazy produktów. HiKOKI dystrybuuje swoje produkty na całym świecie, mając na uwadze zarówno potrzeby klientów, jak i potrzeby rynku. Chcemy dostarczać swoim klientom mocne, trwałe, precyzyjne i wysokiej jakości produkty, które przygotowujemy zgodnie z ideą monozukuri, czyli tworzenia produktu – podkreśla Fukui.
1 kwietnia 2018 r. firma wyznaczyła dyrektorów wykonawczych w sześciu kluczowych działach. Dzięki temu marka chce usprawnić zarządzanie, współpracę i przyspieszyć prace wewnątrz firmy, a także promować model zarządzania, które pozwala szybciej podejmować lepsze decyzje.
Jednym z flagowych produktów marki HiKOKI jest linia urządzeń MULTI VOLT, w tym kompaktowy akumulator MULTI VOLT 36V (BSL36A18) osiągający moc wyjściową 1 kW. Warto podkreślić, że jest on kompatybilny z akumulatorowymi narzędziami o napięciu 18V. Urządzenie wyposażono we wskaźnik zużycia baterii, i można go ładować za pomocą ładowarek kompatybilnych z akumulatorami 18V-36V. Marka HiKOKI będzie oferować kombinacje platformy akumulatorowej z precyzyjnie zaprojektowanymi narzędziami, aby przyspieszyć jej wdrażanie na rynku globalnym.
Dzisiejsi użytkownicy końcowi przede wszystkim chcą wykonywać swoją pracę profesjonalnie, ale też zgodnie ze swoimi upodobaniami i przyzwyczajeniami – mówi Yasushi Fukui, dyrektor zarządzający Koki Holdings Europe GmbH i dyrektor generalny firmy Koki Holdings. Wysłuchaliśmy opinii klientów i chcemy stawić czoła wyzwaniu, które zapisaliśmy w zobowiązaniu marki wobec odbiorców. Robimy to, aby tworzyć narzędzia o dużej mocy, wytrzymałości, dokładności i mobilności dopasowane do wymagań i oczekiwań – dodaje.
Aby zidentyfikować wspomniane potrzeby użytkowników Holding Koki przeprowadził badania rynku, zbierając opinie odbiorców końcowych. Te wskazały jednoznacznie, że profesjonalni klienci cenią sobie możliwość wykonania pracy w dowolnym miejscu za pomocą narzędzi, które są wydajne, trwałe i dokładne.
REKLAMA:
Przeprowadzone zmiany spowodują m.in. stworzenie portfeli najpopularniejszych i najbardziej pożądanych produktów w poszczególnych krajach oraz analizowanie i bieżące reagowanie na potrzeby rynków. Planem marki jest także usprawnienie procesu, który pozwoli odzwierciedlić obecne i przyszłe potrzeby w zakresie rozwoju produktu. Istniejące dotychczas procesy w zakresie badań, rozwoju, projektowania, zarządzania produktem i komunikacji marketingowej zostały ocenione, zmienione i zoptymalizowane.
Firma rozpoczęła swoją działalność 70 lat temu od produkcji wiertarek mechanicznych i od tego czasu pracowała nad rozszerzeniem bazy produktów. HiKOKI dystrybuuje swoje produkty na całym świecie, mając na uwadze zarówno potrzeby klientów, jak i potrzeby rynku. Chcemy dostarczać swoim klientom mocne, trwałe, precyzyjne i wysokiej jakości produkty, które przygotowujemy zgodnie z ideą monozukuri, czyli tworzenia produktu – podkreśla Fukui.
1 kwietnia 2018 r. firma wyznaczyła dyrektorów wykonawczych w sześciu kluczowych działach. Dzięki temu marka chce usprawnić zarządzanie, współpracę i przyspieszyć prace wewnątrz firmy, a także promować model zarządzania, które pozwala szybciej podejmować lepsze decyzje.
Jednym z flagowych produktów marki HiKOKI jest linia urządzeń MULTI VOLT, w tym kompaktowy akumulator MULTI VOLT 36V (BSL36A18) osiągający moc wyjściową 1 kW. Warto podkreślić, że jest on kompatybilny z akumulatorowymi narzędziami o napięciu 18V. Urządzenie wyposażono we wskaźnik zużycia baterii, i można go ładować za pomocą ładowarek kompatybilnych z akumulatorami 18V-36V. Marka HiKOKI będzie oferować kombinacje platformy akumulatorowej z precyzyjnie zaprojektowanymi narzędziami, aby przyspieszyć jej wdrażanie na rynku globalnym.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: HiKOKI