Znaczenie i używanie przestrzeni do życia przez konsumentów zmienia się. Marka GROHE zauważyła kilka wiodących trendów: klienci już nie są zainteresowani tylko pasywną konsumpcją, ale zaczęli samodzielnie szuka prostych, a zarazem inteligentnych produktów. Dzisiaj konsumenci doceniają zintegrowane rozwiązania. GROHE, wiodący światowy producent armatury sanitarnej, pokazał jak zamierza wdrożyć te trendy w swoje produkty. Marka pokazała uczestnikom swoją najnowszą ofertę w trakcie kluczowych dla branży targów. Dzięki rekordowej liczbie 500 nowych produktów, firma zaskoczyła swoich klientów rozwiązaniami, które wpłyną na przyszłość armatury.
Fot. GroheFot. Grohe
Nowy eko system dla bezpieczeństwa i zarządzania systemem armatury wodnej
W 2017 roku na targach ISH, marka GROHE pokazała swoje pierwsze połączone z internetem produkty, GROHE Sense i GROHE Sense Guard. Dzisiaj firma jest pionierem w cyfryzacji rynku sanitarnego. Na tegorocznych targach korporacja ogłosiła nową generację wodnych sensorów GROHE Sense oraz premierę GROHE Sense Guard Pro zoptymilizowanego do użytku w domach wielorodzinnych i wieżowcach mieszkalnych. Zainstalowany na rurach z ciepłą i zimną wodą, dba o bezpieczeństwo systemu i dzięki aplikacji GROHE Sense App dostarcza odpowiednich danych o zużyciu wody prosto na smartfona, dając konsumentom pełną kontrolę. Dodatkowo dzięki połączeniu obu produktów, marka ma możliwość zapobiegania 90% zniszczeń na danym rynku. System
GROHE Sense stworzyło również nowy model biznesowy na zniszczenia zarówno dla instalatorów, jak i firm ubezpieczeniowych oraz nieruchomościowych. „Stworzyliśmy inteligentną platformę, największy ekosystem bezpieczeństwa i zarządzania systemem armatury, który pozwala naszym partnerom na całym świecie, takim jak agencje ubezpieczeniowe, na implementację nowych modeli biznesowych”, skomentował Michael Rauterkus.
Marka GROHE pokazała ponad 500 nowych produktów, które odpowiadają na pięć największych obecnie trendów: nowych przestrzeni do życia, pobudzania kreatywności konsumentów, prostoty, kontroli oraz inteligentnego sposobu zarządzania czasem. Jest to do tej pory największy nacisk na innowacje w historii firmy, który jest odpowiedzią nie tylko na potrzeby konsumentów, ale również profesjonalnych partnerów, takich jak architekci, instalatorzy, ubezpieczyciele i eksperci do smart home’ów. „Jako, że GROHE jest synonimem Wody, Inteligencji oraz Przyjemności, tworzymy zawsze inteligentne rozwiązania, które pozwalają zmienić nasze życie na lepsze”, podkreślił Michael Rauterkus. „Co najważniejsze, zmieniamy samo doświadczenie cieszenia się świetną armaturą wodną”.
Trójwymiarowy druk metalu rewolucją dla rozwiązań wodnych w domach
Marka GROHE stworzyła unikalną formułę granulek dla swoich drukarek 3D do metalu w fabryce w niemieckim Hemer. „Projekt naszych nowych kranów GROHE Atrio Icon 3D i GROHE Allure Brilliant Icon 3D zapiera dech w piersiach. Dzięki nim realne stają się rzeczy, o których wcześniej nawet nam się nie śniło” – mówi Michael Rauterkus, CEO w Grohe AG. „To co widzicie jest przyszłością designu i możliwości personalizacji. Wierzymy, że druk 3D metalu zrewolucjonizuje sposób w jaki patrzymy na armaturę. Jest to połączenie dostosowania produktu do potrzeb użytkownika i produkcji przemysłowej”.Konsumenci stają się twórcami
Coraz bardziej zacierają się granice pomiędzy oddzielnymi pomieszczeniami w domach. Kuchnia obecnie często jest częścią salonu, a łazienki znajdują się w sypialniach. Pomieszczenia te nie są już tylko czysto funkcjonalne, ale stają się ważną przestrzenią do życia. Projektując mieszkania konsumenci zwracają na nie coraz większą uwagę. Dzięki temu produkty kuchenne i łazienkowe stały się wyposażeniem, które pozwala konsumentom na wyrażenie swojego indywidualnego stylu i preferencji. Marka GROHE, jako pierwszy europejski producent armatury sanitarnej, postanowiła zerwać ze starymi zasadami i połączyła najnowocześniejszą technologię z niezwykłym designem. W ten sposób firma postanowiła pokazać swoją chęć i możliwości kształtowania rynku armatury i towarzyszenia swoim klientom w tworzeniu wymarzonych przestrzeni do życia. „Oczekiwania klientów znacząco wzrosły”, powiedział Michael Rauterkaus podczas swojej przemowy do 350 zagranicznych dziennikarzy i zaproszonych gości. „GROHE kształtuje rynek armatury pod względem analogowego i cyfrowego designu i innowacji, dając naszym klientom budulec do stworzenia indywidualnych doświadczeń korzystania z naszych artykułów”. Mimo, że coraz więcej uwagi przywiązuje się do urządzania łazienek i kuchni, konsumenci często muszą się zmagać ze skomplikowanym procesem instalowania produktów.REKLAMA:
Nastawienie na prostotę
Poszukiwanie prostych i intuicyjnych rozwiązań przyniosło efekty w postaci wprowadzenia minimalistycznych rozwiązań do domów. Marce GROHE zależy na wspieraniu konsumentów w ich kreatywności, bez zmuszania ich do zmagania się ze skomplikowanymi produktami. Produkty GROHE łączą jakość z ogromnym wyborem kolorów i materiałów: od kranów, pryszniców i ceramik, po zlewy, akcesoria i spłuczki. „Żadna inna firma nie oferuje takiego asortymentu jakościowych i wytrzymałych produktów w tak dużej palecie kolorystycznej”, podkreśla Michael Rauterkus. Nowa linia ceramiki GROHE jest idealnym przykładem minimalizmu i prostoty, bowiem ukazuje ona piękno w najczystszej formie. Jednakże dla firmy minimalizm nie kończy się tylko na projekcie, ale oznacza również intuicyjną i łatwą instalację produktu. Nowe GROHE Rapido SmartBox udostępnia architektom, planistom i instalatorom nieskończoną liczbę możliwości przy użyciu tylko jednego rozwiązania: dla maksymalnej wydajności i elastyczności, instalacja może być nie tylko połączona z innowacyjnym systemem pryszniców GROHE SmartControl, ale również z termostatami i jednouchwytowymi mikserami. Dzięki temu produkt oferuje uniwersalne rozwiązanie dla wszystkich wymagań.Nowy eko system dla bezpieczeństwa i zarządzania systemem armatury wodnej
W 2017 roku na targach ISH, marka GROHE pokazała swoje pierwsze połączone z internetem produkty, GROHE Sense i GROHE Sense Guard. Dzisiaj firma jest pionierem w cyfryzacji rynku sanitarnego. Na tegorocznych targach korporacja ogłosiła nową generację wodnych sensorów GROHE Sense oraz premierę GROHE Sense Guard Pro zoptymilizowanego do użytku w domach wielorodzinnych i wieżowcach mieszkalnych. Zainstalowany na rurach z ciepłą i zimną wodą, dba o bezpieczeństwo systemu i dzięki aplikacji GROHE Sense App dostarcza odpowiednich danych o zużyciu wody prosto na smartfona, dając konsumentom pełną kontrolę. Dodatkowo dzięki połączeniu obu produktów, marka ma możliwość zapobiegania 90% zniszczeń na danym rynku. System
GROHE Sense stworzyło również nowy model biznesowy na zniszczenia zarówno dla instalatorów, jak i firm ubezpieczeniowych oraz nieruchomościowych. „Stworzyliśmy inteligentną platformę, największy ekosystem bezpieczeństwa i zarządzania systemem armatury, który pozwala naszym partnerom na całym świecie, takim jak agencje ubezpieczeniowe, na implementację nowych modeli biznesowych”, skomentował Michael Rauterkus.
Marka GROHE pokazała ponad 500 nowych produktów, które odpowiadają na pięć największych obecnie trendów: nowych przestrzeni do życia, pobudzania kreatywności konsumentów, prostoty, kontroli oraz inteligentnego sposobu zarządzania czasem. Jest to do tej pory największy nacisk na innowacje w historii firmy, który jest odpowiedzią nie tylko na potrzeby konsumentów, ale również profesjonalnych partnerów, takich jak architekci, instalatorzy, ubezpieczyciele i eksperci do smart home’ów. „Jako, że GROHE jest synonimem Wody, Inteligencji oraz Przyjemności, tworzymy zawsze inteligentne rozwiązania, które pozwalają zmienić nasze życie na lepsze”, podkreślił Michael Rauterkus. „Co najważniejsze, zmieniamy samo doświadczenie cieszenia się świetną armaturą wodną”.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Grohe