W dniach 9-12 kwietnia 2019 r. odbędą się targi płytek ceramiki i kamienia naturalnego, jednej z najstarszych i najważniejszych imprez w branży wykończeniowej w USA. Grupa Tubądzin zaprezentuje na nich swoje najnowsze kolekcje.
Fot. Ceramika Tubądzin
Fot. Ceramika Tubądzin
Na stoisku Grupy Tubądzin znaleźć będzie można m.in. kolekcje: Cielo e Terra Doroty Koziara, najnowsze kreacje Macieja Zienia (Grey Pulpis, Specchio Carrara, Amber Vein i Black Pulpis) oraz kolekcje marki Tubądzin (House of Tones) oraz MONOLITH (Persian Tale).
Amadeusz Kowalski, Wiceprezes Grupy Tubądzin: Udział w międzynarodowych imprezach targowych to jeden z priorytetów naszej firmy w najbliższych latach. Zdajemy sobie sprawę, że aby śledzić najnowsze trendy musimy znaleźć się w ich centrum, a światowe imprezy targowe dają taką możliwość. Wiemy jednak także, że dzięki produktom z otwartej przez nas w 2016 r. najnowocześniejszej fabryce w Europie Środkowo-Wschodniej, a zwłaszcza linii Continua+ nie ustępujemy jakością zagranicznej konkurencji, a wręcz często ją przewyższamy. Bogaty asortyment naszych płytek, niepowtarzalne wzornictwo i współpraca z wybitnymi artystami spowodują że oferta Grupy Tubądzin dla konsumentów z Ameryki Północnej będzie bardzo atrakcyjna.
13 kwietnia, po zakończeniu targów, przedstawiciele Grupy Tubądzin wezmą udział w unikatowym biegu, którego organizatorzy – oprócz zapewnienia uczestnikom niezapomnianej rozrywki – wspierają organizacje G.Club USA, promującą aktywność fizyczną, zaangażowanie młodzieży w gimnastykę artystyczna i akrobatykę oraz edukację prozdrowotną. The Great Inflatable Race to wyścig przez ogromne, dmuchane przeszkody i pierwsza tego typu impreza na świecie, powstała w 2012 r.
Ponadto pracownicy Grupy Tubądzin wezmą udział w bardzo nietypowym wyścigu!
Targi Coverings 2019. The Global Tiles and Stone Experience w Orlando na Florydzie są dokładnie tym, na co wskazuje ich nazwa – czterodniowym doświadczeniem związanym z najnowszymi trendami, inspiracjami, edukacją oraz networkingiem branży płytek ceramicznych i kamienia naturalnego z całego świata. Na targach wystawia się ok. 1100 firm, a odwiedza je rocznie ponad 26 tysięcy zwiedzających – profesjonalistów oraz inwestorów. Targi oferują ponad 50 wydarzeń edukacyjnych – paneli, spotkań z ekspertami, prezentacji nowości produktowych.Fot. Ceramika Tubądzin
Na stoisku Grupy Tubądzin znaleźć będzie można m.in. kolekcje: Cielo e Terra Doroty Koziara, najnowsze kreacje Macieja Zienia (Grey Pulpis, Specchio Carrara, Amber Vein i Black Pulpis) oraz kolekcje marki Tubądzin (House of Tones) oraz MONOLITH (Persian Tale).
Amadeusz Kowalski, Wiceprezes Grupy Tubądzin: Udział w międzynarodowych imprezach targowych to jeden z priorytetów naszej firmy w najbliższych latach. Zdajemy sobie sprawę, że aby śledzić najnowsze trendy musimy znaleźć się w ich centrum, a światowe imprezy targowe dają taką możliwość. Wiemy jednak także, że dzięki produktom z otwartej przez nas w 2016 r. najnowocześniejszej fabryce w Europie Środkowo-Wschodniej, a zwłaszcza linii Continua+ nie ustępujemy jakością zagranicznej konkurencji, a wręcz często ją przewyższamy. Bogaty asortyment naszych płytek, niepowtarzalne wzornictwo i współpraca z wybitnymi artystami spowodują że oferta Grupy Tubądzin dla konsumentów z Ameryki Północnej będzie bardzo atrakcyjna.
REKLAMA:
13 kwietnia, po zakończeniu targów, przedstawiciele Grupy Tubądzin wezmą udział w unikatowym biegu, którego organizatorzy – oprócz zapewnienia uczestnikom niezapomnianej rozrywki – wspierają organizacje G.Club USA, promującą aktywność fizyczną, zaangażowanie młodzieży w gimnastykę artystyczna i akrobatykę oraz edukację prozdrowotną. The Great Inflatable Race to wyścig przez ogromne, dmuchane przeszkody i pierwsza tego typu impreza na świecie, powstała w 2012 r.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Grupa Tubądzin