"Magazyn Grupy SBS" II/2019

Podziel się:
Już jest! Najnowsze wydanie magazynu Grupy SBS. A w nim znajdziemy między innymi:

Fot. SBSFot. SBSJednym z ważniejszych tematów były oczywiście Targi Grupy SBS i podsumowanie tegorocznej edycji. Targi po raz pierwszy w historii gościły Ogólnopolskie Stowarzyszenie Firm Instalacyjnych i Serwisowych, które przez dwa dni prezentowało ideę, dla której powstało, a także wręczyło nagrody w ramach 1. edycji plebiscytu Polecane Przez Polskich Instalatorów.

Kolejnym bardzo ważnym wydarzeniem, które może zmienić wiele w branży, była Konwencja,ZHI. W tym kontekście Grupa SBS zaprosiła do rozmowy Pana Tomasza Boruca – Dyrektora Zarządzającego ZHI.
REKLAMA:

W magazynie można również znaleźć kontynuację rozmowy z poprzedniego wydania z Mariuszem Prokopczukiem, który prowadził tegoroczną edycję Akademii Efektywnej sprzedaży SBS, rozmowa między innymi o tym jak utrzymać motywację, która często wzrasta po szkoleniach i niestety równie szybko znika.

Następnie ekspert firmy podpowie też, jak radzić sobie z adwersarzem, który posiada większe umiejętności w zakresie perswazji i negocjacji od nas.

W magazynie została bliżej przybliżona firma, która współpracuje z grupą od ponad dwóch lat Wobet‑Hydret oraz osoba Mateusza Zamojskiego. W rozmowie z nim poruszono temat targów branżowych, sposobów promocji marki, jak również wszechogarniającego trendu EKO.

Oprócz branżowych rozmów znaleźć można dwa bardzo interesujące artykuły eksperckie. Andrzej Maciejewski przeanalizował postawę lidera i jego postrzeganie przez otoczenie oraz artykuł Mariusza Prokopczuka o tym, jak szybko i sprawnie wyrekrutować osoby do swojego zespołu poprzez Facebooka.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Grupa SBS
#wiadomości #instalacje #sbs #przeglad_prasy

Więcej tematów: