W dniach 20-21 października br. roku w Kolonii odbyło się jedno z najważniejszych wydarzeń w kalendarzu niemieckiej branży budowlanej — Eurobaustoff Forum. Ceramika Paradyż po raz pierwszy gościła na targach. Na swoim stoisku firma eksponowała m.in. nowości produktowe marki Paradyż My Way oraz kolekcję „Modernizm” przygotowaną we współpracy z projektantką Mają Ganszyniec. Uczestnictwo w Forum umożliwiło zacieśnienie kontaktów z niemieckim biznesem.
Fot. Ceramika ParadyżFot. Ceramika Paradyż
Udział w wydarzeniu pozwolił Ceramice Paradyż dotrzeć do wybranych kooperatorów i równolegle kontynuować rozmowy na temat dołączenia do grupy Eurobaustoff, zrzeszającej wytwórców produktów budowanych, płytek i wyrobów drewnianych prowadzących biznes w Niemczech. Ostateczny cel firmy to zwiększenie wolumenów eksportowych i intensyfikacja sprzedaży za zachodnią granicą.
— Ceramika Paradyż pojawiła się w Niemczech kilkanaście lat temu, a dotychczasowymi głównymi odbiorcami naszych płytek w tym kraju są dwie inne kooperacje branżowe. Dołączenie do grupy Eurobaustoff, posiadającej ponad połowę udziału w rynku, oznaczałoby dla nas znaczną ekspansję. Obecność na Forum to kolejny krok w tym kierunku — mówi Tomasz Popielawski, rzecznik prasowy firmy.
Fot. Ceramika Paradyż
Fot. Ceramika ParadyżPonadto na stoisku pokazano również nowości produktowe marki Paradyż My Way, stworzonej dla najbardziej wymagających klientów. Produkty nią sygnowane odznaczają się najwyższą jakością oraz odważnym wzornictwem pozostającym w ciągłym dialogu z bieżącymi trendami. Odwiedzający mieli okazję obejrzeć najnowsze płytki w formacie 30x90 cm, jak również płyty tarasowe 2.0 i produkty wykorzystujące rysunek drewna marki Paradyż.
Udział w wydarzeniu pozwolił Ceramice Paradyż dotrzeć do wybranych kooperatorów i równolegle kontynuować rozmowy na temat dołączenia do grupy Eurobaustoff, zrzeszającej wytwórców produktów budowanych, płytek i wyrobów drewnianych prowadzących biznes w Niemczech. Ostateczny cel firmy to zwiększenie wolumenów eksportowych i intensyfikacja sprzedaży za zachodnią granicą.
REKLAMA:
— Ceramika Paradyż pojawiła się w Niemczech kilkanaście lat temu, a dotychczasowymi głównymi odbiorcami naszych płytek w tym kraju są dwie inne kooperacje branżowe. Dołączenie do grupy Eurobaustoff, posiadającej ponad połowę udziału w rynku, oznaczałoby dla nas znaczną ekspansję. Obecność na Forum to kolejny krok w tym kierunku — mówi Tomasz Popielawski, rzecznik prasowy firmy.
Fot. Ceramika Paradyż
Od tradycji do nowoczesności
Szczególny akcent na stoisku firmowym położono na kolekcję Modernizm zaprojektowaną we współpracy ze Studiem Ganszyniec. Przywraca ona świetność ikonicznym gorsecikom, czyli popularnym w przedwojennej Polsce płytkom ceramicznym z charakterystycznymi wcięciami. Kolekcja utrzymana jest w ponadczasowych barwach, inspirowanych autentycznymi wzorami odnajdywanymi w zabytkowych kamienicach. Uzupełniają je heksagonalne i kwadratowe płytki w trzech formatach.Fot. Ceramika ParadyżPonadto na stoisku pokazano również nowości produktowe marki Paradyż My Way, stworzonej dla najbardziej wymagających klientów. Produkty nią sygnowane odznaczają się najwyższą jakością oraz odważnym wzornictwem pozostającym w ciągłym dialogu z bieżącymi trendami. Odwiedzający mieli okazję obejrzeć najnowsze płytki w formacie 30x90 cm, jak również płyty tarasowe 2.0 i produkty wykorzystujące rysunek drewna marki Paradyż.
Eurobaustoff Forum w Kolonii
Pomysłodawcą i głównym inicjatorem targów Forum jest grupa Eurobaustoff należąca do czołowych kooperacji zakupowych działających w niemieckiej branży budowlanej i wykończeniowej. Pierwsza edycja miała miejsce w 2010 roku w Kolonii. Inicjatywa przyjęła formułę platformy targowej i dyskusyjnej, na której spotykają się przedsiębiorstwa współpracujące z Eurobaustoff oraz nowe firmy zabiegające o dołączenie do grupy. Targi odwiedza ok. 10 000 osób związanych z branżą, a na ok. 40.000 m² powierzchni wystawowej prezentuje się ponad 500 producentów. W tym roku do tego grona dołączyła Ceramika Paradyż.REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Ceramika Paradyż