Ułożony na budynku Sali Festiwalowej w Erl w Austrii materiał elewacyjny z włóknocementu Equitone [natura], idealnie wpasował się w otaczające go przepiękne góry, ale też perfekcyjnie zgrał się z sąsiednim zabytkiem.
Fot. Delugan Meissl Associated Architects
Dzięki właściwościom płyt fasadowych Equitone architektom z Delugan Meissl Associated Architects udało się wykreować kanciasty budynek złożony z kompleksowych, geometrycznych form. Bardzo dobrze koresponduje on z otaczającym go krajobrazem i uzupełnia stojący na tym terenie od lat biały, zabytkowy obiekt Passionsspielhaus.
Fot. Delugan Meissl Associated Architects
- Geometryczny kształt Sali Festiwalowej zrodził się z warunków topograficznych, w relacji do istniejącego już Passionsspielhaus. Forma i usytuowanie obiektu odnoszą się do imponującej scenerii, określonej przez formacje skalne na tyłach i obecność historycznego sąsiada. Budynek istniejący i nowy ukierunkowane są na siebie nawzajem. Uzupełniają się i podnoszą swoją odnoszącą się do krajobrazu architektoniczną wartość poprzez wizualną interakcję między sobą. Sala Festiwalowa jeszcze zwiększa walory zarówno architektonicznego, jak i przyrodniczego krajobrazu. Jej kolor podkreśla nie tylko poza geometrię obiektu, ale także dualizm pomiędzy starym i nowym. - zdaniem architektów z Delugan Meissl Associated Architects.
Ukształtowanie Sali Festiwalowej przypomina rozwarstwienie tektoniczne skorupy ziemskiej.
Szczeliny i uskoki pomiędzy nimi wskazują drogę do wnętrza budynku. Nocą struktura tej charakterystycznej fasady umożliwia zajrzenie do oświetlonego foyer.
Materiały Equitone dostępne są w szerokiej gamie kolorystycznej. Bogata paleta subtelnych i inspirujących kolorów produkowana jest w różnych teksturach i wykończeniach. Płyty elewacyjne Equitone charakteryzują się także wysoką odpornością ogniową, z klasą reakcji na ogień A2-s1, d0.
Dzięki właściwościom płyt fasadowych Equitone architektom z Delugan Meissl Associated Architects udało się wykreować kanciasty budynek złożony z kompleksowych, geometrycznych form. Bardzo dobrze koresponduje on z otaczającym go krajobrazem i uzupełnia stojący na tym terenie od lat biały, zabytkowy obiekt Passionsspielhaus.
Fot. Delugan Meissl Associated Architects
- Geometryczny kształt Sali Festiwalowej zrodził się z warunków topograficznych, w relacji do istniejącego już Passionsspielhaus. Forma i usytuowanie obiektu odnoszą się do imponującej scenerii, określonej przez formacje skalne na tyłach i obecność historycznego sąsiada. Budynek istniejący i nowy ukierunkowane są na siebie nawzajem. Uzupełniają się i podnoszą swoją odnoszącą się do krajobrazu architektoniczną wartość poprzez wizualną interakcję między sobą. Sala Festiwalowa jeszcze zwiększa walory zarówno architektonicznego, jak i przyrodniczego krajobrazu. Jej kolor podkreśla nie tylko poza geometrię obiektu, ale także dualizm pomiędzy starym i nowym. - zdaniem architektów z Delugan Meissl Associated Architects.
Ukształtowanie Sali Festiwalowej przypomina rozwarstwienie tektoniczne skorupy ziemskiej.
REKLAMA:
Szczeliny i uskoki pomiędzy nimi wskazują drogę do wnętrza budynku. Nocą struktura tej charakterystycznej fasady umożliwia zajrzenie do oświetlonego foyer.
Materiały Equitone dostępne są w szerokiej gamie kolorystycznej. Bogata paleta subtelnych i inspirujących kolorów produkowana jest w różnych teksturach i wykończeniach. Płyty elewacyjne Equitone charakteryzują się także wysoką odpornością ogniową, z klasą reakcji na ogień A2-s1, d0.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Delugan Meissl Associated Architects