Wiśniowski dynamicznie zaczyna rok - polski producent na targach PERIMETER PROTECTION

Podziel się:
W dniach 14-16 stycznia w Norymberdze odbywały się targi Permiter Protection, podczas których prezentowane były produkty wspierające ochronę posesji i budynków. W ramach imprezy można było odwiedzić stoisko marki WIŚNIOWSKI, polskiego producenta kompleksowych systemów dla domu i przemysłu – bram, okien, drzwi i ogrodzeń. Jakie produkty zaprezentował WIŚNIOWSKI? Targi Perimeter Protection to forum dyskusji o nowoczesnym bezpieczeństwie, które staje się jednym z fundamentów sprawnie działających przedsiębiorstw, ale zaprząta także głowy prywatnych inwestorów. Z tego powodu stoisko marki WIŚNIOWSKI było pełne produktów dedykowanych portom, centrom logistycznym, firmom, zakładom przemysłowym, a także osiedlom i posesjom prywatnym.

Fot. WiśniowskiFot. WiśniowskiFot. WiśniowskiFot. Wiśniowski
W Norymberdze polski producent zaprezentował przemysłowe bramy przesuwne PI 200 i PI 130 oraz – premierowo – mobilną wersję bramy PI 95. Nie zabrakło również sprawdzonej w całej Europie bramy V-KING, której zaufało m.in. lotnisko Kraków-Balice oraz port w estońskim Tallinie.

Na stoisku pojawiły się furtki Gardia, Modest, Bastion oraz Gardia Light wraz z panelami kratowymi: Vega B Light, Vega B, Vega 2D, Vega 2D Super. Marka WIŚNIOWSKI zaprezentowała także swoją flagową propozycję dla posesji: ogrodzenie i bramę przesuwną MODERN w wersji smartCONNECTED.

Fot. WiśniowskiFot. Wiśniowski

WIŚNIOWSKI dla architektów

Kwestie bezpieczeństwa obiektów powinno się przemyśleć już na etapie projektowania, dlatego marka WIŚNIOWSKI współpracuje z architektami, tworząc dla nich dedykowane narzędzia.

Pliki BIM/CAD produktów marki WIŚNIOWSKI można znaleźć na dedykowanej stronie internetowej BIM.wisniowski.pl/en.

Marka WIŚNIOWSKI udowadnia, że bezpieczne produkty mogą być również piękne wzorniczo. Dotyczy to także rozwiązań dla przemysłu, choć polski producent najmocniej skupia się na designie produktów dla posesji.
REKLAMA:

Autorska kolekcja marki WIŚNIOWSKI spójnych wzorniczo i kolorystycznie bram, okien, drzwi i ogrodzeń – Home Inclusive 2.0 to rozwiązanie dla wszystkich, którzy cenią sobie harmonię i dbają o każdy detal. Dzięki komplementarnej ofercie można stworzyć pełny projekt przyszłego budynku i ułatwić jego realizację.

Kolejny Rok z marką WIŚNIOWSKI

Pierwsza połowa 2020 będzie wypełniona kolejnymi wydarzeniami związanymi z obchodami 30-lecia istnienia marki WIŚNIOWSKI. W ofercie pojawi się w tym czasie wiele nowych produktów, których projekty wpisują się w strategię „wyprzedzania potrzeb klientów”.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Wiśniowski
#okna #wiadomości #targi #okna i drzwi #wisniowski

Więcej tematów: