Akademia Efektywnej Sprzedaży” to program doskonalenia kompetencji handlowców z Hurtowni Partnerskich Grupy SBS. Wpisał się on już na stałe do naszego SBS-owego kalendarza. Posiada też swoich stałych uczestników i jesteśmy przekonani, że zyska nowych entuzjastów. W tym roku postawiliśmy na jeszcze bardziej zintensyfikowany trening.
Fot. Grupa SBS
Fot. Grupa SBSFot. Grupa SBS
Szkoleni otrzymają wiedzę ze strategicznego przygotowania sprzedaży. Poruszone zostaną takie tematy jak strategia w sprzedaży, wykorzystanie mediów społecznościowych do budowania wizerunku handlowca i generowania sprzedaży, asertywna komunikacja w obsłudze trudnych klientów czy negocjacje cenowe. Menadżerowie będą mieli natomiast okazję doskonalić swoje kompetencje w zakresie skutecznego zarządzania sprzedażą. Zaprezentowane zostaną strategie zarządzania oparte na zmianie, jak również prowadzenie coachingu handlowców w zakresie wytyczania celów i planowania zadań. Podobnie jak w poprzedniej edycji szkolenia poprowadzą Agnieszka i Mariusz Prokopczukowie z firmy Proguest Consulting. Oprócz wysokiego poziomu merytorycznego nie zabraknie także wieczornej integracji, podczas której uczestnicy będą mogli poznać się między sobą i zacieśnić wewnątrzgrupowe relacje. Będzie to też okazja do spotkania z Mecenasami Szkoleń, którymi w tym roku zostali: Armatura Kraków, Fondital, Geberit, KAN, Kessel, Tweetop, Wobet‐Hydret oraz WOLF.
DWA DNI PEŁNE WYZWAŃ
W tym roku spotkamy się z naszymi uczestnikami w 4 lokalizacjach. Szkolenia będą się odbywały w każdy czwartek i piątek przez 5 tygodni (od 30 stycznia do 5 marca 2020). Przeszkolimy 8 grup szkoleniowych, czyli ponad 200 osób, a każdy z zespołów będzie przez dwa dni pracować nad swoimi kompetencjami.Fot. Grupa SBSFot. Grupa SBS
Szkoleni otrzymają wiedzę ze strategicznego przygotowania sprzedaży. Poruszone zostaną takie tematy jak strategia w sprzedaży, wykorzystanie mediów społecznościowych do budowania wizerunku handlowca i generowania sprzedaży, asertywna komunikacja w obsłudze trudnych klientów czy negocjacje cenowe. Menadżerowie będą mieli natomiast okazję doskonalić swoje kompetencje w zakresie skutecznego zarządzania sprzedażą. Zaprezentowane zostaną strategie zarządzania oparte na zmianie, jak również prowadzenie coachingu handlowców w zakresie wytyczania celów i planowania zadań. Podobnie jak w poprzedniej edycji szkolenia poprowadzą Agnieszka i Mariusz Prokopczukowie z firmy Proguest Consulting. Oprócz wysokiego poziomu merytorycznego nie zabraknie także wieczornej integracji, podczas której uczestnicy będą mogli poznać się między sobą i zacieśnić wewnątrzgrupowe relacje. Będzie to też okazja do spotkania z Mecenasami Szkoleń, którymi w tym roku zostali: Armatura Kraków, Fondital, Geberit, KAN, Kessel, Tweetop, Wobet‐Hydret oraz WOLF.
REKLAMA:
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Grupa SBS