Wspieranie edukacji młodzieży w szkołach branżowych to jeden z ważnych fundamentów kampanii „DOBRY MONTAŻ”, którą prowadzi Związek POiD wraz z Partnerami. Z uwagi na obecną sytuację w kraju te działania przeniosły się w dużej mierze do środowiska online. Dlatego w ubiegłym tygodniu na Facebooku zainaugurowana została grupa dla przyszłych monterów stolarki budowlanej – „Porozmawiajmy o DOBRYM MONTAŻU”, z myślą o ich przyszłości zawodowej na rynku. W poniedziałek, 27 kwietnia br., miał miejsce pierwszy praktyczny webinar o szkleniu okien.
Fot. POiD
W trosce o rozwój branży stolarki budowlanej, opłaca się budować klimat, który sprzyja edukacji młodzieży, przygotowującej się do wykonywania zawodu montera. To bardzo pożądany fach na rynku, który pozostaje wciąż deficytowy, a szkoda. Jak to zrobić? Wie to doskonale Związek POiD, który zainicjował wyjątkowy, nowoczesny projekt dla uczniów ze szkół branżowych, wykorzystujący potencjał grup dyskusyjnych na Facebooku. – Facebook ma cały wachlarz funkcji, z których można skorzystać również w celach szkoleniowych. Za pomocą tego kanału, uwielbianego przez młodzież, można trafić do uczniów z przekazem dużo łatwiej niż w sposób tradycyjny. Forma interakcji online jest bowiem preferowana w tej grupie wiekowej. W dodatku z uwagi na epidemię koronawirusa i związane z nią zamknięcie szkół, to jedyna możliwa metoda na dostarczenie przyszłym monterom stolarki wartościowych, eksperckich treści – tłumaczy Augustyn Zioło, Doradca ds. szkoleń i nauki zawodu Związku POiD. – Mam nadzieję, że stworzona z inicjatywy Związku POiD grupa „Porozmawiajmy o DOBRY MONTAŻU” stanie się skarbnicą fachowej wiedzy o metodach prawidłowej instalacji stolarki budowlanej i będzie wyśmienicie służyć jej uczestnikom – dodaje.
Fot. POiD
W grupie „Porozmawiajmy o DOBRYM MONTAŻU”, która liczy już prawie 90 członków, swoją wiedzą z uczniami oraz nauczycielami – zarówno teoretyczną, jak i praktyczną, będą dzielić się eksperci Związku POiD, doradcy techniczni Partnerów „DOBREGO MONTAŻU”, a także Ambasadorzy kampanii. W ramach tej społeczności w ubiegły poniedziałek odbył się pierwszy webinar o technice szklenia okien, który poprowadził Tadeusz Romański. Składał się on z dwóch części: teoretycznej oraz praktycznej. Wzięło w nim udział niemal 60 osób, które z pełnym zaangażowaniem uczestniczyły w szkoleniu. W najbliższym czasie przewidziane są kolejne aktywności.
Ogólnopolska kampania edukacyjna „DOBRY MONTAŻ" to organizowana przez Związek POiD akcja, promująca wśród inwestorów indywidualnych ideę prawidłowej instalacji wyrobów stolarki budowlanej.
W trosce o rozwój branży stolarki budowlanej, opłaca się budować klimat, który sprzyja edukacji młodzieży, przygotowującej się do wykonywania zawodu montera. To bardzo pożądany fach na rynku, który pozostaje wciąż deficytowy, a szkoda. Jak to zrobić? Wie to doskonale Związek POiD, który zainicjował wyjątkowy, nowoczesny projekt dla uczniów ze szkół branżowych, wykorzystujący potencjał grup dyskusyjnych na Facebooku. – Facebook ma cały wachlarz funkcji, z których można skorzystać również w celach szkoleniowych. Za pomocą tego kanału, uwielbianego przez młodzież, można trafić do uczniów z przekazem dużo łatwiej niż w sposób tradycyjny. Forma interakcji online jest bowiem preferowana w tej grupie wiekowej. W dodatku z uwagi na epidemię koronawirusa i związane z nią zamknięcie szkół, to jedyna możliwa metoda na dostarczenie przyszłym monterom stolarki wartościowych, eksperckich treści – tłumaczy Augustyn Zioło, Doradca ds. szkoleń i nauki zawodu Związku POiD. – Mam nadzieję, że stworzona z inicjatywy Związku POiD grupa „Porozmawiajmy o DOBRY MONTAŻU” stanie się skarbnicą fachowej wiedzy o metodach prawidłowej instalacji stolarki budowlanej i będzie wyśmienicie służyć jej uczestnikom – dodaje.
Fot. POiD
W grupie „Porozmawiajmy o DOBRYM MONTAŻU”, która liczy już prawie 90 członków, swoją wiedzą z uczniami oraz nauczycielami – zarówno teoretyczną, jak i praktyczną, będą dzielić się eksperci Związku POiD, doradcy techniczni Partnerów „DOBREGO MONTAŻU”, a także Ambasadorzy kampanii. W ramach tej społeczności w ubiegły poniedziałek odbył się pierwszy webinar o technice szklenia okien, który poprowadził Tadeusz Romański. Składał się on z dwóch części: teoretycznej oraz praktycznej. Wzięło w nim udział niemal 60 osób, które z pełnym zaangażowaniem uczestniczyły w szkoleniu. W najbliższym czasie przewidziane są kolejne aktywności.
REKLAMA:
Ogólnopolska kampania edukacyjna „DOBRY MONTAŻ" to organizowana przez Związek POiD akcja, promująca wśród inwestorów indywidualnych ideę prawidłowej instalacji wyrobów stolarki budowlanej.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: POiD