W tegorocznym plebiscycie Laur Konsumenta blisko 1/4 respondentów wskazała markę Schüco jako najlepszą i najbardziej godną polecenia w kategorii drzwi przesuwne. Tym samym firma uzyskała 1. miejsce w głosowaniu i została nagrodzona Złotym Laurem Konsumenta 2020.
W tym roku w głosowaniach w ramach plebiscytu Laur Konsumenta, które przeprowadzono w dniach 17.02 – 23.03.2020 oddano ponad 1000 głosów na najlepsze marki w każdej kategorii. Po raz pierwszy na życzenie samych konsumentów dodano nową kategorię – „Drzwi przesuwne”. To właśnie w niej marka Schüco była najczęściej wskazywana podczas głosowań przeprowadzanych metodą telefoniczną i internetową. Aż 23% respondentów uznało ją za najlepszą, najbardziej zaufaną i godną polecenia!
- Najbardziej cieszy nas fakt, że wygraliśmy plebiscyt w zupełnie nowej kategorii, która została stworzona przez samych konsumentów. Pokazuje to, że systemy przesuwne cieszą się dużym zainteresowaniem i wiele osób poszukuje sprawdzonych opinii na ich temat. Opracowując nasze rozwiązania, zwracamy uwagę nie tylko na zapewnienie ich trwałości i możliwie najlepszych właściwości techniczno-użytkowych, ale także nowoczesnego designu i inteligentnych opcji. W ten sposób kompleksowo odpowiadamy na bardzo zróżnicowane wymagania naszych odbiorców, dziś i na przyszłość – mówi Andrzej Polijaniuk z Schüco International Polska.
Fot. Schüco
Fot. Schüco
Organizowany od 2004 roku plebiscyt Laur Konsumenta to miarodajne badanie popularności marek. W jego ramach reprezentacyjna próba licząca co najmniej 1000 respondentów wskazuje te z nich, które ich zdaniem są najbardziej godne zaufania i polecenia. W tym roku głosowania internetowe na swoich stronach oprócz wydawnictwa Agora S.A. przeprowadził dodatkowy podmiot – Grupa Infor PL, co dodatkowo podnosi prestiżowość rankingu.
- Najbardziej cieszy nas fakt, że wygraliśmy plebiscyt w zupełnie nowej kategorii, która została stworzona przez samych konsumentów. Pokazuje to, że systemy przesuwne cieszą się dużym zainteresowaniem i wiele osób poszukuje sprawdzonych opinii na ich temat. Opracowując nasze rozwiązania, zwracamy uwagę nie tylko na zapewnienie ich trwałości i możliwie najlepszych właściwości techniczno-użytkowych, ale także nowoczesnego designu i inteligentnych opcji. W ten sposób kompleksowo odpowiadamy na bardzo zróżnicowane wymagania naszych odbiorców, dziś i na przyszłość – mówi Andrzej Polijaniuk z Schüco International Polska.
Fot. Schüco
Synonim jakości i niezawodności
Firma Schüco już od lat konsekwentnie rozwija portfolio okien, drzwi i fasad, które odpowiadają na obecne i przyszłe potrzeby inwestorów, architektów oraz deweloperów. W Polsce na przestrzeni ostatniej dekady szczególne zaufanie zyskały jej trwałe i przyszłościowe rozwiązania stolarki z aluminium i PVC, które już w momencie wdrażania na rynek odpowiadały znacznie surowszym wymaganiom technicznym, niż wymagało tego obowiązujące prawo budowlane. Doskonałym przykładem rozwiązania, które wyprzedziło swoją epokę, jest wprowadzony do oferty jeszcze w 2012 roku system podnoszono-przesuwny z PVC Schüco ThermoSlide w standardzie domów pasywnych. Pozwala on na realizację drzwi sięgających od podłogi do sufitu, których długość może wynosić nawet do 6,5 m, a wszystko to przy zachowaniu stabilności i maksymalnej szczelności. Wraz z zeszłoroczną nowością, systemem Schüco LivIngSlide, potrfolio rozwiązań z PVC wzbogaciło się o energooszczędne drzwi podnoszono-przesuwne oferujące jeszcze bardziej transparentny design zgodnie z najnowszymi kierunkami w architekturze, dzięki nowej wersji panoramicznej ze skrzydłem stałym z ekstremalnie wąskimi ramami. Dużymi atutami wszystkich rozwiązań przesuwnych Schüco, a zarazem cechami bardzo poszukiwanymi przez klientów, jest łatwość i wygoda obsługi nawet bardzo dużych i ciężkich skrzydeł, dzięki systemowym mechanizmom wspomagającym przesuwanie i zamykanie, a także komfort użytkowania i nowoczesny wygląd strefy przejścia, jaki zapewniają płaskie progi dla architektury bez barier. Jeszcze większe możliwości dają aluminiowe systemy przesuwne Schüco, które z roku na rok zaskakują nowymi, inteligentnymi funkcjami na miarę przyszłości.Fot. Schüco
Więcej niż widok
Marka Schüco jest najbardziej rozpoznawalna na całym świecie z produkcji systemów okien, drzwi i fasad aluminiowych, które dają maksimum swobody projektowej. Oferowane przez nią drzwi przesuwne i podnoszono-przesuwne zwracają uwagę efektownym, panoramicznym designem i dużą elastycznością, która pozwala na projektowanie imponujących przeszkleń o szerokości i wysokości całej ściany, a nawet ich harmonijne łączenie z przeszklonymi fasadami. Takie możliwości daje np. innowacyjny system Schüco ASE 80, który oferuje aż kilkanaście typów otwarć wielkoformatowych skrzydeł o wysokości do 3,5 m i ciężarze do 600 kg. Tego rodzaju drzwi mogą osiągać maksymalną szerokość aż do 18 metrów! Jeszcze więcej światła i widoku na zewnątrz zapewnia system przesuwny Schüco ASS 77 PD. Rozwiązanie dostępne aż w trzech wariantach izolacyjności cieplnej, od nieizolowanej aż po superizolowaną, imponuje panoramicznym designem osiągniętym dzięki ukryciu niemal wszystkich elementów konstrukcyjnych w ścianie budynku. Efekt transparentności przeszkleń potęguje ultrawąski obszar centralnego styku skrzydeł i zerowy, zlicowany z posadzką próg, jak również możliwość wykonania otwieranego naroża 90° bez słupka. W obydwu systemach wielkoformatowe skrzydła mogą być obsługiwane manualnie lub elektronicznie, za pomocą montowanego na ścianie panelu, przycisku na skrzydle lub dowolnego urządzenia mobilnego, np. smartfonu. Co więcej, drzwiami połączonymi z aplikacją Building Skin Control można sterować nawet za pomocą komend głosowych w systemie Amazon Alexa. Wszystko to sprawia, że aluminiowe drzwi przesuwne Schüco stanowią atrakcyjną propozycję także dla inteligentnych budynków przyszłości.REKLAMA:
Organizowany od 2004 roku plebiscyt Laur Konsumenta to miarodajne badanie popularności marek. W jego ramach reprezentacyjna próba licząca co najmniej 1000 respondentów wskazuje te z nich, które ich zdaniem są najbardziej godne zaufania i polecenia. W tym roku głosowania internetowe na swoich stronach oprócz wydawnictwa Agora S.A. przeprowadził dodatkowy podmiot – Grupa Infor PL, co dodatkowo podnosi prestiżowość rankingu.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Schüco