Tubądzin po raz kolejny pokazał, że słuchanie swoich klientów i przewidywanie ich potrzeb jest mocną stroną firmy. Kolekcja, która odważnie sięga do dalekich kulturowo źródeł, okazała się najbardziej pożądaną propozycją sezonu.

Swoją wyjątkowość Marmo d’Oro zawdzięcza nietypowemu połączeniu dwóch inspiracji – klasycznego piękna i elegancji, z jaką kojarzy się marmur i włoska tradycja kamieniarska, oraz delikatności i oryginalności kinstugi, japońskiej techniki naprawiania pękniętej ceramiki poprzez ponowne łączenie jej kawałków sproszkowanym złotem lub innym metalem szlachetnym. Oba te kierunki były impulsem do stworzenia pierwszej z nowych kolekcji marki MONOLITH, której premiera odbyła się w czerwcu. Została ona bardzo pozytywnie przyjęta przez architektów, klientów oraz dystrybutorów, którzy chętnie oferują ją osobom szukającym wyjątkowych płytek.

Podczas prac nad nową odsłoną kolekcji MONOLITH uważnie wsłuchaliśmy się w głos architektów i projektantów. Bacznie przyglądaliśmy się także reakcjom na pomysły prezentowane podczas zeszłorocznych targów wnętrzarskich w Polsce oraz za granicą. Nowe linie aranżacyjne są wypadkową wniosków, obserwacji i rozmów z miłośnikami designu, które zmobilizowały nas do udoskonalenia naszych wizji. Motywem przewodnim nowych kolekcji Monolith jest natura – nieustanne źródło inspiracji, niewyczerpana ilość różnorodnych faktur, gra kontrastów oraz przenikających się kolorów – mówił Tomasz Smus, architekt Grupy Tubądzin, przy okazji wprowadzania propozycji na rynek.

Płytki z kolekcji Marmo d’Oro wiernie oddają strukturę białego marmuru, przywodząc jednocześnie na myśl technikę kintsugi (zwaną też kintsukuroi). Szare i złote żyłki przecinające płytkę niczym złoto i laka (żywica drzewa lakowego) wydobywają ze struktury kamienia dodatkowe atuty – dokładne tak, jak kintsugi podkreśla niedoskonałości rozbitej porcelany, poprzez jej finezyjne i misterne ponowne połączenie. Rysunek nieregularnych, delikatnie zdobionych linii szczególnie efektownie prezentuje się w wielkim formacie, który wciąż zyskuje rosnące uznanie wśród klientów firmy. Z uwagi na imponujące rozmiary płytek i tym samym minimalną ilość fug, piękne wzornictwo ma szansę zostać dodatkowo wyeksponowane.
REKLAMA:
Płytki dostępne są w rozmiarach: 60x60 cm, 80x80 cm, 60x120 cm, 120x120 cm i 120x240cm, a w zależności od formatu ich grubość wynosi 6 mm i 10 mm. Kolekcję można zobaczyć stacjonarnie w wielu salonach, na ekspozycjach i w aranżacjach łazienkowych, oraz we wszystkich sklepach oferujących wielkoformatowe gresy MONOLITH. Prezentacja Marmo d’Oro dostępna jest także online: www.youtube.com/watch?v=3RooKk149sc.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Ceramika Tubądzin